هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

چند وقتیه گردنم اذیت میکرد و حدس میزدم دیسک باشه و حدسم درست از اب دراومد و باید از کلار گردنی سافت استفاده کنم . 

که نمیکنم !!

فکر میکنم هشت متوجه قضایا شده باشه و به همین دلیل داره این ادا ها رو درمیاره .

نمیتونم وصف کنم چقدر ناراحت و دپرس و خستم .

نمیدونم این فاز افسردگیم چقدر طول میکشه اما امیدوارم زیاد نباشه و زندگیمو مختل نکنه .

احساس میکنم چیزی از دنیا نمیخوام ، امید به زندگیم صفره .

خودمو واسه هر چیزی اماده کردم ... .

فکر میکنم اونجایی که برگشتم و به خدا گفتم هشت رو هم بگیر من چیزی واسه خودم نمیخوام رو شنیده و زیادی جدی گرفته ! 

البته سر حرفم هستم .

یه انرژی مثبت غلیظ میخوام ، شادی و خنده های از ته دل .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد