هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

تگ

من توی آسانسور بودم و زلزله رو حس نکردم :)) اومدم بر و بچ بهم خبر دادن :))

چند دقیقه بعد از اینکه خبرش پخش شد ، جوکاش ساخته شد :))

خُنُکای بی نمک :))



*اینستا پست گذاشته نوشته یلدای منی . یه ویدئو ی عاشقانه هم گذاشته . اگه برای من بود حتما تگ میکرد .

نظرات 3 + ارسال نظر
صحرا 1396/09/30 ساعت 21:18

اظهار عشق توی اینستا؟ یکی بره گوششو بکشه بگه بیا بهش مستقیم بگو

ن 1396/09/30 ساعت 22:02

همسر منم اینجوریه. از اول اینجوری بود و من خودم رو گول زدم .یازده سال گذشته و اون عوض نشده. بهتره با مشاور مشورت کنی. من روزی صد بار میگم کاش خواب باشه و از خواب بیدار بشم و این آدم شوهر من نباشه

Trane fn 1396/10/01 ساعت 01:50

ما رسم داریم شب یلدا برای تازه عروس هدیه ببریم امشب بهم خیلی خوش گذشت ولی همش تو فکرم بودید و دوست داشتم حتما یلدای خوبی داشته باشید اگه جناب هشت گذاشته صد در صد منظورشون شما هستید دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد