هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

قهر

اصلا مگه میشه یار پیشت باشه و عن بازی درنیاره و خوش اخلاق باشه ، خوش نگذره ؟!

البته اون خیلی وقته از عن بازی خسته شده ،همش میگه هفت...من تا کی باید منت تو رو بکشم ؟ یا خیلی خسته میگه هفت بسه دیگه قهر نکن .

میشه یه اعترافی بکنم ؟ من نمیدونم وقتی از دستش ناراحت میشم چیکار باید بکنم . یعنی وقتی شما از دست کسی ناراحت میشید چیکار میکنید ؟ من هرکسی رو دیدم قهر کرده ، فقط قهر کردنو یاد گرفتم .

بعد اینجوریم که وقتی ازش ناراحت میشم واقعا توقع و انتظار دارم بیاد ازم عذرخواهی کنه . ولی اون اینجوری یاد گرفته اگر ناراحتی پیش اومد انگار نه انگار و اتفاقی نمیفته .

خب این خیلی اخلاق خوبیه و دمشون گرم . ولی من خیلی برام سخته یعنی اصلا نمیتونم هضم کنم وقتی ازش ناراحتم بگم خب چطوری عزیزم ؟ :(

بدیش اینه میترسم اونم یاد بگیره قهر کنه .

نظرات 5 + ارسال نظر
فرشته 1396/10/11 ساعت 21:18

تجربه ۱۲ساله من میگه اون عوض نخواهد شد تو خودتو وفق بده

mahee 1396/10/11 ساعت 22:11

باب قهر کردنو باز نکن توی رابطتون. مردا زود عین رفتار ادمو با خودمون میکنن. من سرسنگین میشم و در حد ضرورت حرف میزنم باهاش.توام بهتره اینجوری باشی و بعدا که آروم شدی بهش بگی ازش ناراحتی.توروخدا حرفاتو بزن باهاش.روش اشتباه اونو ادامه نده.۳سال از خیانت کوسه میگذره ولی یک بار حاضر نشده بشینیم حرف بزنیم.انقدر حرف نزدیم که الان دیگه حرفی نداریم با هم.

این قدر قهر بکن و بداخلاقی بکن تا راحت از توی زندگیش بندازدت بیرون.فکر کردی کاری داره؟؟اخلاق خوب داشته باش به نفع خودت هست.با اخلاق خوب شوهرت خرت میشه
اخلاق خوب داشته باش ولی میمون باش شوهرت میپرسته تو رو.اخلاق بد داشته باشی ولی سوفیا لورن باشی با پستون ۸۵ و وضع مالی خوب چهار بار که کردت دلش زده میشه ازت و بعد مقایسه ات میکنه با دوست دخترها و زنهای دیگه میبینه اونا چقدر مهربون هستن و چه کلاهی سرش رفته و چه گهی خورده و طلاقت میده
حالا از من گفتن بود.میدونم ناراحت میشی.ولی به تخم اسب حضرت عباس.ناراحت بشی و از من بدت بیاد ولی اخلاقت رو درست بکنی بهتره تا بیام بهت بگم حق داری و خوشحالت بکنم و چهار روز دیگه چس ناله های طلاقت رو بخونم.
کس شعرهای وبلاگهای دیگه رو هم نخون.هر سوالی داشتی از خودم بپرس

صحرا 1396/10/11 ساعت 23:57

منم اوایل زیاد قهر می کردم و موقع قهر حرف نمیزدم. همسری نمیتونه تحمل کنه روزه ی سکوتمو. واسه همین یه قولی ازم گرفته که موقع قهر حق ندارم حرف نزنم و البته موقع قهر اجازه نداریم جدا بخوابیم :)) جواب داده واسه ما

نل 1396/10/12 ساعت 13:50

منم قهر کردنو یاد گرفته بودم.میرفتم توی سکوت.قهروقهر وقهر تابیاد منت کشی.
اما متاسفانه اصلا درست نیست.حدود یکسالی هست که تمرین کردم به جای قهر‌کردن برم توی سکوت و بعدکه آروم شدم حرف بزنم.خودم حتی پیشقدم بشم برای صحبت کردن.و اینکه فراموش کنم.بگذرم.اصطلاحا کش ندم.طولانی نکنم.
ناراحتیمو میگم.حرف میزنیم و بهش میگم از دلم دربیاره و دیگه تمام.همون لحظه تمومه دیگه.


این روش هم موثر بوده و حسن اصلی و بزرگترش این بوده که من ارومتر شدم و خوشحالتر و بهتر از زندگی لذت بردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد