هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

باشگاه

خدا رو شکر این سه روز خلوتم . دوستم باشگاه ثبت نام کرده که از خرس گریزلی بودن دربیاد . اومد گفت هفت باشگاه خوب میشناسی گفتم اره فلان جا ، رفت و ثبت نام کرد . اومده میگه هففففتتتتت چقدر گرونه ! گفتم مگه چی ثبت نام کردی ؟ گفت یادم نیس فقط سه چهارتا با همه :/ 

گفتم تو یه بدنسازی میری دو ساعت کار میکنی بعدش جنازه ای چطوری چهار تا ورزش با هم ثبت نام کردی ؟! 

خلاصه واسه هرکی تعریف کرد و گفتن تو دیگه چه اسکلی هستی نمیدونی چی ثبت نام کردی .

خلاصه خسته و نالان ، شروع کرد به پرخوری . گفتم شما مگه باشگاه ثبت نام نکردی ؟! گفت از ماه بعد شروع میشه میخوام خودمو خفه کنم !

خلاصه منم میخواستم باهاش برم هشت گفت لاغر نشیا چند تا عکس نشونش دادم گفتم میخوام این شکلی شم . اوکی داد .

من فقط از خط افتادن خوشم میاد که دفعه پیش به گ...ا رفت .

البته هشت هم خوشش میاد . 

یه مدت که باشگاه میرفت خیلی هیکلش قشنگ شده بود سرش شلوغ شد دیگه نرفت الان شکم و پهلو اورده . زیاد نیست ولی خب !! 

هشت یه باشگاه میرفت که خیلی خیلی شیک و باحال بود به روز ترین باشگاه بود ! همه ی دستگاه ها یه مانیتور کوچیک لمسی داشتن که از طریق اون وزنه رو مشخص میکردی .

یه بوفه ی خیلی بزرگ داشت . 

کلا هشت یه چیزایی ازش تعریف میکنه که فک نمیکنم امریکا هم همچین باشگاهی داشته باشه :)) انقدر با کلاس و جوگول و پیشرفته ! 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد