هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

.

هر بار من اینجا از دلخوشی یا اتفاق خوبی صحبت کردم همین شده. 

درگیر یه منجلاب بد و خیلی وحشتناک شدم که ازش خلاصی نداشتم . 

عاقا من نه قراره عروسی بگیرم نه دیگه سر کار میرم نه دیگه زندگی ای دارم نه پدر دارم نه مادر دارم نه شوهر دارم هیچکدوم از اینا رو ندارم دیگه پس لطفا دست از سرم بردارید.

الان دقیقا یه دختر فوق العاده تنهام که توی خونه زندانیش کردن همین . 

بسته ی نتی هم که خریدم ششصد تومن بیست و پنج مگابایته.

عروسی هم کنسله داریم میریم برای طلاق البته اگه اجازه بدن من از این زندان بیام بیرون .

خیالتون راحت شد ؟ فقط منم و پریز یه شارژر موبایل که اگه ناراحتتون میکنه اینم تقدیم کنم .

نظرات 7 + ارسال نظر
فرساد 1396/11/09 ساعت 13:34

سلام چند وقتی هست وبلاگتون می خونم
قبلا از وبلاگتون که از خوشی ها می نوشتید انرژی مثبت می گرفتم، امیدوارم دوباره مثل اون روزها زندکی براتون شیرین و لذت بخش بشه
مطمن باشید هیچ گرفتاری زیاد دوام نمیاره
خیلی جدی نگیرید مشکلات شما اول راه زندگی مشترک هستید و الان درحال بدست آورد تجربه های زیادی هستید
شاد و سلامت و موفق باشید

در انتظار نی نی 1396/11/09 ساعت 14:18

هفت جاااان بابا آخه چرا با ما اینجوری میکنی بخدا ما دلمون از گوشته از سنگ نیستا!! مگه چیکارت کردیم دختر؟؟ تو رو خدا بگو همه ی حرفات دروغه، بگو برای اذیت کردن ماگفتیشون. دارم سنگ کوب میکنم از دلنگرانیت هفت. خواهشا دقیق بگو چیشده؟
برای آرامش زندگیت آیت الکرسی میخونم

سوفیا 1396/11/09 ساعت 14:36

عزیزممم...
مطمئنم که هیچ‌کدوممون حتی درصدی از مشکلاتتُ درک نمی‌کنیم، ولی فقط ازت می‌خوام منطقی فکرکنی و از سر عصبانیت تصمیم نگیری.
امیدوارم همه چیز زود زود خوب بشه. همیشه مشکلاتی هستن. مطمئنم برطرف میشن.

Trane fn 1396/11/09 ساعت 14:47 http://serialmylife.blog.ir

براتون ارامش ارزو میکنم امام رضا پشت و پناهتون

پریسا 1396/11/09 ساعت 17:15

محیا چی شده آجی جون

صحرا 1396/11/09 ساعت 18:38

عزیزم اگه چیزی گفتم که رنجیدی عذر میخوام . برای من وبلاگ جاییه که می نویسم از احساساتی که جای دیگه قابلیت بروز نداره‌.‌اگه قرار باشه اینجا هم معذب باشیم و نتونیم راحت باشیم چه فایده. امیدوارم آرامش به زودی به زندگیت برگرده و هر چی خیره پیش بیاد. دعا می کنم

mahee 1396/11/09 ساعت 20:08

تراویس و یکی دونفر دیگه هم‌ نظر تورو دارن.
بخیل زیاد شده هفت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد