هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

بخت بسته

نشسته پهلوم میگه برات دعا نوشتن 

میگم برای کی ؟ 

میگه برای تو دیگه ! بختتو بستن . سایه های سیاه روته .

میگم من ازدواج کردم هیچیم روم نیس 

میگه چرا سایه های سیاه مثه بختک افتادن روی زندگیت سیاه بختت کنن

میگم حالا کی نوشته ؟ 

میگه بخیلات اونایی که چشم ندارن ببینن زندگیتو 

میگم کی هس ؟! یه نگاه بکن ببین اون دختر دایی چیز فلان فلان شدم نیس ؟! (دختردایی ندارم)

میگه نه...انقدام نزدیک نیس

میگم کیه 

میگه آشناس غریبه نیس 

میگم چرته 

میگه لکنت نگرفتی ؟ حرفاتو درست میتونی بزنی ؟ 

میگم نه نمیتونم بزنم

میگه فکرم نمیتونی بکنی 

میگم نه 

میگه دیدی گفتم با دعا بستنت 

میگم یعنی خدایی که تا اراده نکنه یه برگ از درخت نمیفته دیگه اوکیه حله اگه یکی بخواد بختشو ببنده ؟! 

میگه کار خدا نیس 

میگم پس کار کیه 

آروم میگه همونا...از ما بهترون 


حوصله بحث ندارم میگم اوکی .

نظرات 3 + ارسال نظر
پریسا 1396/11/17 ساعت 08:45

به این چرت و پرتا گوش نده.
تا نباشد امر حق
برگی نیفتد از درخت

رهرو 1396/11/18 ساعت 15:26

سلام
حال شما خوبه؟
چند وقتیه وبلاگتو دنبال میکنم. با وجود اینکه از نظر مدل زندگی و خانوادگی و اعتقادی و ... میشه گفت کوپکترین شباهتی به هم نداریم، اما از خوندن نوشته هات لذت میبردم. خیلی از نوشته هات منو میبرد به خاطرات دوره عقد خودم و همپای تو غرق لذت میشدم (یه سری مسائل بین زن و شوهر ربطی به اعتقادات نداره دیگه ... بین همه مشترکه )
فقط خواستم بگم الان از اینکه میبینم زندگیت تنش پیدا کرده خیلی ناراحتم و از ته دل برات دعا میکنم.
از روی نوشته هات خیلی نمیشه فهمید قضیه در چه مرحله ایه ... اما امیدوارم به زودی زود همه چیز به خیر و خوشی تموم شه ... و بیای برامون از صدای جیرجیر فنر تخت و گول خوردنات بگی
برات دعا میکنم ...

صحرا 1396/11/18 ساعت 23:56

اوضاع الحمدلله خوبه خانم دکتر؟ ابرای سیاه پاک شدن از آسمون زندگی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد