هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

عامو در پی بدشانسی های مکرر ما رو بردن اتاق عمل و الان چهار روزه که من افقی افتادم روی تخت .

گفتن هیچ وسیله ی ارتباطی نداشته باشه :/ 

دیگه انقدر بهتون گفتم دعا کنید کم مونده دخیل بیام ببندم به دست و پاتون :))

عاره :/

نظرات 9 + ارسال نظر
صحرا 1396/11/28 ساعت 23:06

چی شده؟! شک کردم چند روزه غایب بودی. مراقب خودت باش خانم دکتر!

پریسا 1396/11/29 ساعت 09:18

ای وای چی شدی محیا؟
خوبی الان؟
زنده ایی؟
سالمی؟
میتونی حرف بزنی؟
میتونی بنویسی؟
محمد اومد؟
چی گفت؟
گریه و زاری نکرد پشت اتاق عمل؟
عههههههههههههههه خب بیا حرف بزن دیگه

خدا نکنه دختررررررر... بهتری الان؟

گندم 1396/11/29 ساعت 12:41 http://minima.blog.ir

سلام امیدوارم هرچه زودتر خوب بشی حالا فرصت داری تا خودتو لوس کنی ازش استفاده کن

عوااااا
برای چی؟
کمپوت میوه های استوایی خوبه؟یا گل؟
یا کتاب و شکلات؟
ان شالله بهتر بشی 7جان.شوکه شدم.برای خودت صدقه بزار

mahee 1396/11/30 ساعت 15:38

عوا..چرااااا
خدا بد نده..
ایشالا که زودتر بهبودی کامل به دست بیاری و خوب بشی و دوباره بنویسی.
راستی میدونستی من وبمو باز کردم؟ فقط زود مطالبو رمزدار میکنم.

... 1396/11/30 ساعت 22:33

بهتری؟

mahee 1396/12/01 ساعت 19:23

چطوری هفت؟
یه خبر از خودت بده

trane fn 1396/12/05 ساعت 23:52

سلام یه عدد ترانه ی خیلی شرمنده هستم که میدونم رسم دوستی به جا نیاوردم و بی معرفتی کردم خیلی درگیر بودم و میدونم این دلیل درستی برای کوتاهیم نیس من شرمنده ام بابت دیر اومدنم و براتون ارزو سلامتی دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد