هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

بازی با هشت

چرا حال من به بود و نبود یا خوب و بد بودن هشت بستگی داره ؟

چرا انقدر موجود چندش و وابسته ای شدم ؟! 

امروز ازم خواست باهاش ویدئو گیم بازی کنم اونم یکی از بازی هایی که قبلا با هم بازی میکردیم . حس نوستالژیکی داشت برامون .

رفتم تیم مقابلش و باهاش بازی کردم . تیم هشت باخت :)))

عاقا انقدر بعدش مسخره بازی دراورد که خدا میدونه :))

هرچی ازش میپرسیدم با صدایی مثل این دخترای لوس میگفت به خودم مربوطه دختره ی پرروووو :)))

خوب بود.


*عجیب ذهنم مشغول نادیاست... . از ته قلبم براش ناراحتم و منشا این ناراحتی مشخص نیست از کجاست .

کاش حال دلش خوب باشه .

نظرات 2 + ارسال نظر

چرا من نادیا را نمیشناسم
در حالی که توی وبلاگ دوتا دیگه از دوستان هم اسمش را دیدم؟
الهی همیشه حال دل دوتاییتون با هم خوب باشه

tarane fn 1397/01/15 ساعت 16:39

همیشه ببرید بانو... منم این وابستگی و بستگی داشتن به فرد مقابل تو دوستی خودم و بقیه دیدم حستون میفهمم این دفعه رفتم حرم حتما برای دل نادیا هم دعا میکنم میدونم هر موقع دورش خلوت باشه یاد ضربه ای که خورده میفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد