هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

از این حرکات مثبت هجده ای تخیلی

من از اون متخصص ها میشم که مریض میاد توی مطب میشینه و خیلی مودبانه شروع میکنه به دادن شرح حال ، منم روی صندلیم لم میدم و پاهامو میذارم روی میز .

همینجوری که اون داره حرفاشو میزنه  من یه نگاه به لاک انگشتای دست چپم میکنم و یه سیگار برمیدارم و آتیش میکنم ، چند تا کام عمیق میگیرم و با یه بازدم خوب خالیش میکنم و رو میکنم به مریضم و حرفشو قطع میکنم و میگم "هعی یو ! چقدر جذابی پسرم" 


پ.ن:

قشنگ دیوانم . میدونم .


ب.ر.ن:

حال کردید پست قبل چقدر آموزنده بود ؟! نه حال کردید ؟! حداقل ثابت شد بهم فرهیخته اید .

نظرات 3 + ارسال نظر
احسان 1397/02/01 ساعت 22:49

کاش همه مثل شما باشند.
به ما که چیزی جز یه سری پتیاره نصیب نشده، چه برسه بگه هی یو، چقدر جذابی!
[در آینه به خود نگاه می کند و می گُرخد]

kilgh 1397/02/01 ساعت 23:13

هه. خیلی ساده، بهم بر خورد دکتر! بهم بر خورد!
به هر حال منم بعد مدّت ها جرئت کردم جزو کامنتر های یکی از پست هات باشم، که اینجور.

پریسا 1397/02/01 ساعت 23:32 http://roga2.blog.ir

کم پیدایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد