هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

گند زدن اعلا

خب روز موعود رسید و متاسفانه من گند زدم از استرس :(

در این حد که طرف برگشت گفت من نظر میدم شما چی کار کنی :)) 

ازتون میخوام برام دعا کنید :( 


پ.ن:

پهنای باند گند زدنم شدیدا زیاده :(

خب عزیز من نمیشه که هم هشت باشه هم من :( 

نظرات 5 + ارسال نظر

ما را از استرس کشتی...
بیا با خبرای خوب
دعا میکنم که هرچی زودتر همه چیز رو به راه بشه طوری که خودت هم انگشت به دهن بمونی
پر از شادی و سلامتی باشی

حال آدم بعضی وقتا دست خودش نیست
دعا میکنم
دعا میکنم
باید حال دلت خوب بشه خانم دکتر
تو لایق بهترینهایی

خب گند زدی حتما یه دلیلی داشته
حتما از یه جایی حالت خراب بوده
حتما یه چیزی اشتباه بوده
حتما ....
خودت را اذیت نکن برای چیزی که گذشته... بببین حالا چیکار میشه کرد
میشه یه طوری جمع و جورش کرد... اصلا ارزش داره که اینقدر خودت را ناراحت کنی
توکل کن به خدا
انشاله درست میشه

tarane fn 1397/02/02 ساعت 13:22

براتون یه عالمه انرژی مثبت میفرستم بلکه تبدیل به ارامش بشه

ع 1397/02/02 ساعت 13:57

روز موعود چیه نکنه رفتین طلاق بگیرین؟؟؟؟ بابا ی کم کشش بدین حداقل چند ماه فوری نرین برای طلاق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد