هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

مشاوره ی تک تک

خیلی دوس دارم ببینم توی جلسه مشاوره راجع به من چی گفته !

:))

یعنی اگه یه کلمه راجع به سسک حرف زده باشه میرم جرش میدم :)) 

بدیش اینه تک تک میریم و جدا جدا و روزهای مختلف و من نمیفهمم چی میگه راجع به من :))

این بشر اصلا حاضر به مشاوره نبود ولی برای اینکه از من جدا بشه تن به مشاوره رفتن داده !

نظرات 4 + ارسال نظر
صحرا 1397/02/02 ساعت 20:08

این مشاوره های تکی خیلی کمک میکنه. گاهی طرف روش نمیشه یه چیزی به خودت بگه اما به مشاور میگه. من واسه مورد قبلیم که مشاوره می رفتم یکی دو جلسه تکی رفتیم. البته مشاوره چون باهام رفیق بود کلیت حرفهای اونو بهم منتقل می کرذ :)) مشاورتون آقاست یا خانم؟

پریسا 1397/02/02 ساعت 20:16 http://roga2.blog.ir

خیلی خوبه بهش کم محلی کردی.
برخوردش چطور بود؟
مشاور چی گفت.
باید با انبر از دهنت حرف بکشم عایا؟ بگوووو

پریسا 1397/02/02 ساعت 22:35 http://roga2.blog.ir

محیااا از نظر من تو خوب کاری کردی بهش ندادی از نظر عرف و جامعه هم همینطور اما از مصطفی پرسیدم و میگه متاسفانه از نظر دادگاه دلیل قابل قبولیه میتونه به عنوان عدم تمکین شکایت کنه چون بهرحال زنش بودی.
بازم باید ببینیم به مشاوره چی گفته.
خیلی میخواست همیشه بکنه؟ یعنی سر قضیه دخول همیشه دعوا داشتید؟

هفت جان چقدر پیامت برام دردناک بود
نمیتونم قضاوت کنم و حرفی بزنم.... نمیدونم قضیه چیه... اما میدونم که جدایی خیلی درد داره
من این درد را با گوشت و پوست و استخوانم میشناسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد