هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

متعجب

یادتونه گفتم به دوس پسر اسبق همون موقع هایی که با هم بودیم بهش یه مقداری قرض داده بودم و پس نداد ؟

زنگ زد میخواد برگردونه !! بعد گفت بیشتر از فلان قدر مونده ؟! (چون یه مقدار خیلی ناچیزشو پس داد) 

منم روم نشد بگم دقیقا چقدرش مونده ! چون اصلا باورم نمیشد.

عددی که گفت میخواد برگردونه یه تومن کمتر از بدهیش بود .

منم واقعا نتونستم بگم نه یه تومن کم گفتی .

به هر حال کاچی بهتر از هیچی .

فک کنم حالت روحیش بهم ریخته بود ! چون خیلی بعیده همچین کاری کنه .

شایدم مست بوده .

حرف از روی هوا زیاد میزد .

نظرات 5 + ارسال نظر
پریسا 1397/02/05 ساعت 21:17 http://roga2.blog.ir

Va hid 1397/02/06 ساعت 00:23 http://pitek.blog.ir

یه جور خاص با صداقت می نویسی

امیدوارم مشکلتون با همسرتون حل بشه

بعد مدت ها!!!

ریحانه 1397/02/06 ساعت 00:53

من کلا شکاکم. الان به ذهنم رسید نکنه هشت رفته بهش گفته جدا شدین و از این داستانا. اونم اومده جلو برا رخ نمایی. هشت هم منتظره مچ تورو بگیره ...

ارش 1397/02/06 ساعت 01:08

عجب دوس پسری که تو هزینه هاشو میدادی !!
عزیزم یکم تو پستات جانب ادبو رعایت کن جای دوری نمیره ، منظورم همون پسته که به دوستت گفتی :
"خر نشی بدی !!! "این نوع ادبیات واسه یه دختر خانم زیبا نیست !
قطعا تو دنیای واقعی اینطور نیستی ؛ هوم ؟
بازم هرجور خودت میدونی !
یکمم به کامنتات توجه کن ، مثلا
پرسیدم چند سالته و کدوم دانشگاهی
حس میکنم برا دیوار کامنت گزاشتم .
:)))

ارش 1397/02/06 ساعت 01:11

اصن دوس پسر سابقت شمارتو چرا بعد از کات داره خانوم خانوما ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد