هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

مبارک باشه

یکی از پسرای گروه برام یه ویس فرستاد . توی اون ویس دارم میگم من شاه رگمو واسه تو میذارم اگه قبول بشی .

حالا قبول شده ... .

چقدر خوشحاله ... .

تو ابراس از خوشحالی :) 

حالشو خریدارم .

شاه رگمو که نمیتونم بدم :)) حالا باید شام بدم .

اصلا حوصله ندارم .

بیشتر دوس دارم یه فنجون قهوه بگیرم دستمو اهنگ پست قبل رو پلی کنم و باهاش بخونم .

آهنگ پست قبل رو حتما دانلود کنید و با تکستی که گذاشتم گوش کنید . اگر متوجه معنیش نمیشید براش تکست فارسی پیدا کنید و گوش بدید . حیفه گوش داده نشه .


ب.ر.ن:

سرعت نتم خیلی کمه اما با فیلتر شکن خوبه !!

وات د فاک من ؟! 

عاخ عاخ کیفم گیر کرده بود به دسته ی در ، یهو گفتم وات د فاک من ؟! دو سه نفر توی کلاس بودن برگشتن نگاه کردن :)) اصلا فکر نمیکردم کسی توی کلاس باشه :))

نظرات 1 + ارسال نظر
ارش 1397/02/06 ساعت 19:48

با نامزدت( ٨) به کجا رسیدین ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد