هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

نمیدونم چرا همچین فکری میکنید که میگید دعا میکنم که همه چیز خوب شه و هشت برگرده ! 

خواهشا اینجوری دعا نکنید ... .

دعا کنید من از این اوصاع بهم ریخته جون سالم بدر ببرم ! 


نظرات 3 + ارسال نظر
پریسا 1397/02/19 ساعت 12:26 http://roga.blog.ir

تموم میشه این روزا
آروم میشی
هشت رو نمیگم فراموش میکنی اما عشقش رو و دوست داشتنش رو چرا
دوباره عاشق میشی
میخندی از ته دل
من مطمئنم میاد این روزا
گاهی عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.

من که دعا میکنم هرچی خیر و صلاحته پیش بیاد و خدا کمکت کنه و آرامش داشته باشی

نبکا 1397/02/19 ساعت 23:07

من دعا می کنم هرچی برات بهترینه پیش بیاد.
من هنوزم نفهمیدم چی شد اینطوری شده.
ولی یه چیزایی از خیلی قبلنا یادمه.با اون چیزایی که یادمه یه جورایی می گم هفت الان نمی فهمه که چقدر این اتفاق به نفعش بوده!
هفت می دونم تو کلا توی این فازا نیستی .میتونی بیای فحشم بدی!
حالا این اصلا هیچی
ولی ببین چند سال دیگه قول میدم غصه می خوری که چرا این روزای الانت رو اشوب بودی و داغون و اشفته و پرغصه
دختر می دونم سخته اما اروم باش
خوب؟
شب بخواب و بزار صبح فکرت کار کنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد