هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

خوشحالی

با کلی نذر و نیاز زنگ زدم به هشت ، گریم گرفته بود ، هرچی که دلم میخواست بگم و نتونستم و بهش گفتم .

هیچی نگفت ، فقط گفت شب میاد دنبالم .

(همینجوری زارت زنگ نزدم اونم بگه باشه ، قبلش کلی پدر و مادرم صحبت کردن)

نظرات 7 + ارسال نظر
پریسا 1397/02/27 ساعت 13:58 http://roga2.blog.ir

وایییی خدای من
خدایااااا

البته اتفاقاتی افتاد و من تونستم زنگ بزنم

در انتظار نی نی 1397/02/27 ساعت 14:19

سلام هفت بانووو.وای از دیشب پراز استرس شدم بابا قشنگ معلومه دلتنگت شده فقط میخواد جون ماهارو دربیاره. د لامصب بگوپشیمون شدی و تامام

نه بابا پشیمون نشده بود که ، کلی اتفاقات دیگه افتاد که من بهش زنگ زدم امروز و گفت شب میاد

شارمین 1397/02/27 ساعت 14:56

سلام. همین که عنوان پست رو دیدم خوشحال شدم =)

سلام
ممنون از لطفت ^_^

رضا 1397/02/27 ساعت 15:39

بهشت مدرن

از لحظه ای که آدم و حوا از بهشت رانده شدند دارای اندیشه شدند و اندیشه ذاتاً همان مدرن شدن وجود بشر است و تلاش برای " مد " نمودن و فرم بخشیدن به امیال و آرمانهای وجودی خود در بهشت از دست رفته. تلاش برای بازسازی بهشت. بازسازی، نوگرائی، تجدید و تجدد، معنای ذاتی دیگری از شناخت مدرن و مدرنیته می باشد که بدین لحاظ مفهوم اسطوره ای و مذهبی اش ملموس تر می گردد. و این همان به یاد آوردن بهشت و احساسات و ایده های بهشتی است که منشأ ذاتی مدرنیته می باشد بعنوان شناخت. مدرن یعنی جدید و مدرن سازی یعنی تجدید و احیا نمودن و تجدد. نجدید چه چیزی؟ تجدید یک چیز قدیم. آن قدیم همان بهشت از دست رفته است که بتدریج به یاد می آید. این یاد منشأ ذاتی شناخت مدرن است. و بهمین دلیل تمدن مدرن به مثابه بهشت نوسازی شده است : بهشت نقد! بهشتی که نه به دست خدا بلکه بدست فرزندان آدم و حوا پدید آمده است ولی به جهنم می ماند! بهشت مدرن.

استاد علی اکبر خانجانی

کتاب شناخت شناسی ص ۱۰۵

من چطوری بلاکت کنم دیگه کامنت نذاری ؟

Va hid 1397/02/27 ساعت 18:07 http://pitek.blog.ir

امیدوارم که اختلاف ها ختم به خیر بشه برید سر خونه و زندگیتون خانم ۷!!

مرسی :)

میم 1397/02/27 ساعت 19:43

من واقعا براتون خوشحال شدم

مطهره 1397/02/28 ساعت 04:12

هفت عزیز
دعاگوت بودم در این وقت عزیز...

خیلی ازتون ممنونم عزیزم خیلی برام ارزشمنده :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد