هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

سکسز

های بیبز :* (babes) چطورید ؟ 

عامو اینجا خیلی پرستارای بوجی موجی ای داره :)) خیلی جوگولن مخصوصا یه کیسای خیلی اپی نفرینی هستن خفن هاااا خفن :*

امسال من هرچی ساندویچی و غذا خوری دیدم باز بود مخصوصا چهار راه دولت ، ولی کسی توش نبود . (دقیقا توش)

نمیدونم ملت سر به راه شدن روزه میگیرن یا چی .

در ضمن روزه گرفتن اسم مستعار دستگاه گوارش خود را نگاییمه که خود به خود با این وضع گرونی همه سوق پیدا کردن به کمتر خوردن .

یاد اون یارو افتادم توی اخبار بیست و سی میگفت اگه مردم ندارن بخورن پس چرا چاقن :/ 

خلاصه که امید است چربیای سسکیتونو آب کنید :/ 

یکی از بچه هایی که ه رو از ب تشخیص نمیداد و من میشناختمش چقدر الان اوکی شده !! میدوئه میره واسه خودش کارا رو انجام میده و کسی رو جوش نمیده .

من دهنم باز مونده بود :)) 

گفتم این همونه ؟! این بشر رو به خاطر ضریب هوشی پایینش مسخره میکردن و خودشم نمیفهمید ! ولی کار نیکو کردن از پر کردن است . از کار نترسید و رفت جلو و اعتماد به نفس گرفت و الانم موفقه .

ان شاء الله که هممون موفق باشیم .

نظرات 4 + ارسال نظر


موفق باشیم همه با هم

Va hid 1397/02/31 ساعت 17:58 http://pitek.blog.ir

ممنون که پاسخ دادید!!!

دلتون شاد!!

پریسا 1397/02/31 ساعت 18:07 http://roga2.blog.ir

محیا خاک توسرش که دلم براش پر میزنه اما ازشم دلگیرم. رابطه مون خوبه اگه خونواده عنش بزارن. دقیقا خیلی خانواده دوست شده اونم خانواده عنش رو.
یعنی ما الگوی توئی م؟ پس گند زدیم به زندگیت.
محیااااااا پر از حرصم.
در ضمن یه اس ام اس به محمد بی پدر بده ببینیم چه غلطی باید دقیقا بکنیم. یعنی از اون شب که اومدن خونه تون کوفت کردن هیچ خبری ازشون نیست؟

پریسا 1397/02/31 ساعت 20:16 http://roga2.blog.ir

خانواده عنش...
جمعه مهمونی داشتم خانواده عنش. بعد آقا گاوه جلوی همه برمیگرده به خانواده ش میگه بیایید خواهرا و برادرا بدون زنامون و شوهرامون دور هم جمع بشیم باهم دردودل کنیم. زنامون و شوهرامون نامحرمن. مامان عنش ذوق مرگ شد. کثافت مصطفی بعد به مامانم گفته بود شوخی کردم پری حق نداشت ناراحت بشه.
اخه محیا این شوخی بوده؟ خاک تو سر کثافتش. از جمعه محل سگش نذاشتم. چهارتا اس ام اس دادم بهش.
نفهم گاو.الانم اومده روزه س داره ناله میکنه هی میگه کلیه م درد میکنه. اخه عوضی سنگ کلیه داره. منم عن محلش میکنم.
اه محیا خیلی بی تربیت شدم هی فحش میدم ببخشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد