هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

انحرافات بد

شما هم یه پسر جذاب میبینید با خودتون میگید واو برم بهش بدم یا من فقط منحرفم ؟! 

نظرات 10 + ارسال نظر

نه فقط خودت منحرفی خخخ

کصاااافتاااا :))

از نظر تو چه‌جور پسری جذابه؟

قد بلند و چهارشونه و خوش تیپ !
(بدون کفش کالج ، پسری که کالج میپوشه کونیه)
کونی مونی نباشه در کل

ا 1397/03/02 ساعت 00:14

:)))
نه من فقط میگم وووی چه تشعشعاتی داره!

عامو تشعشعات نیس کششه ، کشش :))

ریحانه 1397/03/02 ساعت 00:52

منحرف :))

:)))))

احسان 1397/03/02 ساعت 01:42

فاااااک!!!
حالا یه پسر همچین پستی بزاره صدتا اسم جورواجور روش میزارن

ولی خب خوبه چند مورد از این فاکتورای جذابیت رو دارم

عامو اینجا همه فمنیستن :))

حوا 1397/03/02 ساعت 10:37

اخخخخ پسری با کفش کالج اونم بدون جوراب... اه اه حالم رو به هم میزنه...
به روح پسرای جذاب که زمان مجردی پیداشون نبود... حیف که اسلام دست و پای ما رو بسته....
حیف که به یه تعهداتی پایبندم

تف تف

tarane fn 1397/03/03 ساعت 04:30

من دوست دارم طرف ده ساعت بغلم کنه از بغلشم نزاره من برم بیرون همون جوری یه عالمه بغلش بمونم

حرف از پسر جذاب شد گفتم بیام سلامی عرض بکنم و برم

جوووووووون

ارش 1397/03/04 ساعت 22:42

شاید تو یادت نیاد اما قدیما دخترا حیااا داشتن !!!!

به من چه !

بله ما هم میریم بهش میدیم

هرجور که صلاحه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد