هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

جددا چقدر گوشیم دیر شارژ میشه 

چقدر به دیدن فیلم خوب اعتقاد دارم ! 

به وجود ادمای خوب در زندگیم هم اعتقاد دارم آدم هایی که باعث پیشرفتت میشن .

اما خب نمیتونم بگم که ادمای خوب در زندگیم وجود دارن چون ندارن !

زشت

اینکه دوس پسرتون میره با یکی زشت تر از شما میریزه روی هم ، یعنی اوج فاجعه ! 

ببین شما چی بودی که یه زشت تر رو به شما ترجیه داده !

شیفت

با رزاقی شیفت بودم ، انقدر با حرفاش آزارم داد که ترجیه دادم هیچوقت هیچوقت باهاش شیفت نباشم .

:/

خواهش میکنم موقع صحبت کردن با صدای نازک و بچه گونه به سن و سال و حجم و ریش و پشم خود توجه داشته باشید :/

زارت

اومده میگه محیا از وقتی موهاتو کوتاه کردی شبیه دهاتیا شدی .

زارت رید به کل هیکل ما رفت :/ 


کاش موهام بلند بود میتونستم یه مدلی چیزی به موهام بدم :(

اومدم ارایشگاه برقا رفته :/ 

صدای موتور برق جوری رو اعصابه که انگار وسط میدون جنگی 

دیزی

عامو قرمه سبزی هوس کردم به به ! 

یکیم نیس باهاش بریم رستوران سنتی دیزی بزنیم .

مویز

مویز خریدم مزه ی تنفس کتو اسیدوز دیابتی میده :/