هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

پیوندتون مبارک

ای داد بیداد 

داره باز اون لحظه رو یادت میاد 

چشماتو بستی و چشمامو یادت میاد 

حتی اگه نخوای 

دیگه هر کی بگه عشق 

منو یادت بیاد




*نمیدونم چقدر منو دوس داشتی ، اما میدونم هر کسی منحصر به فرده ، و هر کسی معشوقشو جوری دوس داره که  منحصر به خودشه و هیچکس دیگه نمیتونه اونو همونجوری دوس داشته باشه .

درسته شما هیچوقت خاطرات منو مرور نمیکنی ، منم همینطور اما 

گاهی یه کلمه ، یه رفتار ، یه حرکت ، من یا تو رو پرت میکنه به خاطرات مشترکمون .

میدونم دارم کسشعر میگم که از حس گهم کم کنه ولی خب لازمه  که بگم !

آرزوی پایداری و خوشبختی براتون دارم

از طرف دکتر م.م 

97/04/10

نظرات 4 + ارسال نظر
tarane fn 1397/04/10 ساعت 11:32

چه پست خطرناکی نوشتید من نمیخوام جو بدم اما پیوند کی با کی اخه

پریسا 1397/04/10 ساعت 14:51 http://roga2.blog.ir

کی بوده این؟
میدونی هیچی از محمد نگفتی برام؟

نههههههههههههههههه
چرا آخه.........

تیلوتیلو 1397/04/11 ساعت 09:59

من که نفهمیدم چی شد
ولی اینو میدونم که هرکسی از زندگی ما بره ... یه سری خاطرات به جا میزاره
از هرکسی اثری در زندگی باقی میماند.. چه بخواهیم چه نخواهیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد