هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

زارت

اومده میگه محیا از وقتی موهاتو کوتاه کردی شبیه دهاتیا شدی .

زارت رید به کل هیکل ما رفت :/ 


نظرات 4 + ارسال نظر
احسان 1397/04/27 ساعت 11:45

عه اسمت محیاست؟؟؟
جووون :)
یاد محیا دهقانی افتادم *_*

چوطوری اسی ؟
یس :)
کی هس ؟

احسان 1397/04/27 ساعت 13:38

عیییی
بدک نیستیم تو چیطوری؟؟
+باو همون بازیگر جیگره دیگه *_*
اینستاش:
https://www.instagram.com/mahyadehghani70/

عامو بیخیال چه فکری کردی راجع به من که ادرس اینستاشو دادی برم چک کنم :))) دوره عامو حال ندارم :))

نبکا 1397/04/27 ساعت 21:20

من که موهامو از ماشین کردم و هرکی هم بگه زشت شدی بیشتر ذوق می کنم.خیلییییی توی مغزم رفته بود کچل کنم.هنوز بعد از دو ماه از دیدن خود کچلم محظوظ میشم!
به جمع مو کوتاها خوش اومدی

خیلی وقته موهامو کوتاه کردم ولی رشد خاصی نداشته و جوری نیس بشه بست

احسان 1397/04/28 ساعت 01:31

+قشنگ مرزهای مکتب گشادیسم رو جابه جا کردی :)

یس‌:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد