هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

له

امروز انقدر دلم گرفت و گریه کردم که خدا میدونه .

زیر فشار روانی دارم له میشم .

متوجه رفتار خیلی ها نمیشم .این کارا چیه میکنن ؟! الکی بدون اینکه کاری بهشون داشته باشم زیراب میزنن ، بد صحبت میکنن ، بد رفتار میکنن .

من اصلا به کسی توهین نکردم ، اما زور شنیدم ، تحقیر شدم ، حرف مفت شنیدم .

دیگه واقعا خسته شدم .

دیگه رسیدم ته خط .

کاش الکی صادق نبودم ، کاش سیاست داشتم ، کاش میفهمیدم از زجر کشیدن من چه لذتی میبرن ؟! 

نظرات 2 + ارسال نظر
Va hid 1397/05/26 ساعت 14:30 http://pitek.blog.ir

سلام
چه بد!
کلا زندگیتون شده حرص خوردن و ناراحتی و..
نمی دونم چند وقته وارد کار در این بیمارستان یا درمانگاه شدید!!
اگه یکی دوساله تازه اومدید بدونید این امر همه جا اتفاق میفته !! که معمولا با نیروی جدید با نگاه ارباب رعیتی برخورد می کنند و سعی دارن زیر پاشو خالی کنند میزان اثر دهی رفتارشون هم به روحیه و شخصیت خود فرد بر میگرده !!
اینکه چطوری برخورد کنید ! حس میکنم گاهی بیش از اندازه به همکاراتون نزدیک می شدید !! تواضع بیش از حد داشتید!! احساس مهربانه کاذب داشتید!!
بیش از حد به بقیه بها دادید!! و بیش از حد حرف گوش کن بودید!!
شما که سنی ازتون گذشته اگر رفتار اشتباهی داشتید در گذشته باید ترکش کنید و مهمترین اشکالتون اینه که خانم خیلی حساسی هستید و پسرایی شبیه شما هم زیاد هستن !!
این حساسیت زیاد در مورد حرف و رفتار دیگران در مورد شما بیشتر شما رو ازار میده!!
کمی بی تفاوتی رو امتحان و تمرین کنید!! یه شبه حل نمیشه ! اما بعد یه بازه زمانی میبینی چقدر حالتون بهتر میشه!!
الان یه نفر پشت سرتون حرف بزنه یا جلوتون بهتون طعنه و متلک بندازه و..... ظاهرا بدجوری ناراحت دلخور و حالت افسردگی میگیرید و خواب و بیداریتون رو مختل میکنه و آرامش رو ازتون میگیره !!
و نوعا در مواجهه با اونها دوباره تصمیم اشتباه و احساسی میگیرید!
با یه چیز باید کنار بیایید محیط زندگی ما در هر صنف و شغلی یا هر جمع خانوادگی و بین اقوام همیشه چنین برخوردهایی کم و بیش وجود داره !! اینکه نتونید خودتون رو پوست کلفت کنید و زود رنج باشید فقط فقط خودتون اسیب می بینید هیچ چیزی ارزش ارامش شما رو نداره!!
سعی کنید در رفتارتون با دیگران فاصله رو رعایت کنید و صمیمیت کاذب نداشته باشید اعتماد نکنید حرف دلتون رو نگید هیچ کی جای پدر و مادر رو نمیگیره حتی بهترین دوست !!!
جدا از اون همواره منتظر توهین زیر اب زدن و دسیسه و.... باشید اینجا ایرانه و این چیزا طبیعی و بهترین راه حل بی تفاوت بودن و اهمیت ندادنه !!
ممکنه بگید مگه میشه بی تفاوت بود!!
بله ولی سخته و کم کم این روحیه بی تفاوتی در تون شکل میگیره به حرفا و .... دیگران توجه نکنید!! البته بی تفاوتی به معنای نادیده عرف نیست این دو بحث قاطی نشه !! منظورمه برای حرفای خاله زنکی و توهین و حسادت دیگران توجهی نکنید ، و سیاست رو چاشنی کارتون کنید!!
در بلند مدت طرف مقابل خار میشه !!
نمی دونم خندوانه رو می بینید یا نه !! یه پسری هست انگاری با روحیه شما!! وحید رحیمیان! پسری ضعیف که با کوچکترین تشر و مقابله مثل خودشو میبازه و به گریه میفته !! شاید خیلی ها واسش دلسوزی کنند!!
ولی این روحیه خیلی بهش اسیب میزنه و واسه مرد و حتی زن خوب نیست اینقدر تاثیر پذیر از حرفای دیگران در مورد خودش باشه!!
خانم دکتر ۷ قوی و بی تفاوت و با سیاست باشید !!

دلتون شاد

حوا 1397/05/27 ساعت 08:10

دقیقا منم در محیط کار همین مشکل رو دارم... کاری به کار کسی ندارم ولی مدام در حال زیر آب زدن من هستن... دو نفرشون که آنچنان باهات گل و بلبل رفتار میکنن که باورت نمیشه بره و زیرآبت رو بزنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد