هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

سگ سیاه افسردگی

متاسفانه سگ سیاه افسردگی بیخ خر منو گرفته و اگه شما هم مثه من دچار افت ناگهانی و شدید تمرکز و حافظه شدید و لکنت زبون میگیرید و نمیتونید حرف بزنید مثه ادم ، و با یه استراحت کوتاه خوب نشدید ، سگ سیاه افسردگیتون خیلی بزرگ شده .

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان 1397/06/12 ساعت 22:06

خواهر من پاشو برو پیش روان پزشکی چیزی دارو بده بهت :|
به من فلووکسامین داد از این رو به اون رو شدم :||

اره باش تا من برم این چرت و پرتا رو بخورم

نون سین 1397/06/12 ساعت 22:27

یه پیشنهاد دارم برات...
خودمم با افسردگی دست به گریبونم و برای همین بهت میگم
تو اینترنت سرچ کن درنا پادکست.... کلا سیزده قسمته... و راجب افسردگی خیلی خوب و واقعی حرف میزنه ... اگر بیشتر و بیشتر درکش کنی یکم سختیش سبک میشه ...

وقت...چیزیه که به ندرت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد