هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

جان من عست او

۱.از موقعی که پست مونا رو گذاشتم ، با هر کسی آشنا شدم اسمش مونا بود .

فقط یه نفرشون رو خیلی دوس داشتم ، فیک نبود . خودش بود .

از چهارتاشون دو تاشون شمالی بودن .

۲.جیم جیم هی دستشو میذاشت رو گردنش ، موهاشو باز میذاشت ، یهو لو رفت :)) دیدیم کلی گردنش کبوده . 

بهش میگم گردنت چی شده ؟! اون یکی دوستمون میگه غیر  از اینکه خورده به مبل چی میتونه باشه  ؟! بیخیال عامو  :)))

جالب اینجاس هیراد هم گردنش کبود بود ولی ابایی نداشت :)) 

فک کنم خونه نمیره :)) 

گردنتون نخوره به مبل ؛ وگرنه به گای عظما توسط دوستاتون میرید :))

۳.شبیه بیل می مونی ، شبیه بیل می مونی عامو ، ینی اگه دخترو هم بخوادو من نَمذارم .

نظرات 1 + ارسال نظر
تیلوتیلو 1397/06/18 ساعت 08:47

آخ آخ جان من است او....
یه دونه مونا بیشتر نمیشناسم اونم اصلا باب میلیم نیست که باهاش دوست بشم
ولش کن

اقا خوش به حال جیم جیم ... ولی باید مراقب مبل ها بود....

اون که شبیه بیل هستی ... خانم هفت نمیزاره بفهمممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد