هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

شوگر ددی

چیزایی که دیدم بهم ثابت کرده یه اقا زنشو ول نمیکنه (طلاق نمیده) بچسبه به شمای دوست (دوس دختر) .

پس دنبال یه شوگر ددی مجرد باشید :))

خیلی دوس دارم بیشتر بنویسم این روزا , اما نمیاد نوشتنم .

داستان ترسناک یه جمله ای

به خیانت عادت کنی .

جذااااب

+کاش از تو دو تا بود 

-کاش تو به همون یکی هم راضی بودی !


پ.ن:

سیمرغ ترین سیمرغ طلایی جذاب ترین مکالمه ی این هفته هم تعلق میگیره به این مکالمه :))


دختر

تو کون نرو تر از این دخترایی که فک میکنن همه دنبال اینان و قیافه میگیرن وجود نداره .

آشنایی

هفته ای که با تو داشتم درسته کم بود ، 

درسته فقط در حد تکست تونستیم حال همو خوب کنیم ، 

درسته نشد اونجور که باید و شاید باشیم و بمونیم ،

ولی خواستم ازت تشکر کنم .

مرسی که بودی هرچند کم ... .

مرسی از هفته ی بینظیری که ساخته ای .

زن هم ندارم

میگه اه ناهار الویه س .

زنگ میزنه مامانش بیام ناهار اونجا ، مامانش میگه بیخود میخوام با دوستام برم بیرون .

بعد میگه آشپزیم بلد نبستم . 

غذای بیرونم نمیخوام دیگه .

زن هم که ندارم ازش خواهش کنم یه چی بپزه کوفت کنم.شب هم ازین مهمونی دافی‌پافی‌ها دعوتم که غذاشون تخمیه .


یکی از همکارای اقا میگه از خانومت خواهش کنی یه چیزی برات بپزه ؟! 

میگه اره دیگه وظیفش که نیس لطف میکنه .

اصلا دلم قنج رفت .

کونده نباشیم

وقتی یکی دیر میجنبه ، بهش میگم "داری چه کونی میدی اون..."

جای سه نقطه موقعیت مکانی اون فرد قرار میگیره .

سر و صدا در طبقات بالا :

داری چه کونی میدی اون بالا ؟! 

حتی دیده شده روز های خاصی در هفته واقعا داشتن یه کونی میدادن اون بالا ! 

عامو یه نایینی نامی هست علاوه بر یبس بودنش ، کونم میده .

ادرس و مشخصات فقط و فقط در این پیج .


دپم

متاسفانه بلاگ اسکای قاطی کرده و رد داده .

معلوم نیس من این کامنتا و با صفر بازدید از کجا اوردم ؟! 

خیلی دپ و ناراحتم و نمیدونم چه مرگمه و هیچی خوشحالم نمیکنه .

یه فیلم خوبم نیس ببینم .

حالا اگرم هست زیرنوس نداره :/ 

عامو یه اپ پیدو کردم خیلی باحاله . یه موزیک پلیر خوب که همزمان تکست موزیک رو برات با موزیک پخش میکنه .

به درد تقویت زبان میخوره .

اسم این اپلیکیشن جذاب musixmach است . البته اپلیکیشن listen it هم خوبه .

چند روزه خیلی اذیتم . دلیلشم مشخص نیست .

عصبی و غر غرو شدم .

هعی بابا ، اینجا امیدی واسه ادم نمی مونه .

کراش

امشب دیدمش :))

خوشحال شدم , اونم خوشحال بود .

وقتی سبدمو دادم شکلاتامو حساب کنه , دیدم یه چوب کوچولو که سرش یه زنبور کوچولوی بانمک چسبونده بودن .

بهش گفتم مال کیه ؟

گفت مال پسرم :)

بهش گفتم خیلی قشنگه , چی هست ؟

گفت مداده دیگه , هنوز نتراشیدمش :))

شکلاتامو گذاشت توی پاکت و برگشتم خونه .

مثبت

بعضیا یه جوری قشنگن ، یه جوری کاریزماتیکن ، ادم با خودش فکر میکنه این همه انرژی مثبت از کجا میاد ؟

خیلی ها رو نمیشناسیم از روی وبشون قضاوتشون میکنیم ، وقتی باهاشون صحبت میکنیم میبینیم چقدر قندن ، چقدر قشنگن ، چقدر مهربونن و چقدر ذاتشون قشنگ و پاکه .

چقدر زندگی رو قشنگ تر میکنن ، با لبخندشون امید میدن ، باعث میشن بدونیم دنیا هنوز قشنگیاشو داره .

رسالت این ادما میدونید چیه ؟! هر روز یه سلفی بگیرن و سند تو ال کنن ، امید به زندگی بشریت بره بالا .