هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

ولنتایم

ولنتاین چی گرفتید ؟! 


منظورم اینه هدیه چی خریدید بدید بهش ؟ 



*دوست عزیزی کامنت گذاشتن : "چیز خر" البته من سانسور کردم ایشون کامل نوشته بودن :)) مبارکشون باشه .


نظرات 4 + ارسال نظر
k 1396/11/16 ساعت 02:22

یه خیانت تازه

صحرا 1396/11/16 ساعت 03:01

ولنتاین که ده روز دیگه است

آواره 1396/11/16 ساعت 11:09 http://avare.blog

ولنتایم چیه عامووووو. بیخیاااال.. ما نه کادو میدیم نه هم کادو میخوایم

صحرا 1396/11/16 ساعت 18:50

ما چون خیلی سیستم زندگیمون تو همه و از جیک و پیک کارامون خبر داریم اصلا نمیشه سورپرایز بکنیم همو! ولی من تصمیم دارم براش از این ماگ های مسافرتی که چای و قهوه رو داغ نگه میداره بخرم. میدونه که میخوام بگیرم و چون سختگیره باید قبلش باهاش چک کنم که بپسنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد