هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

خوره

من همیشه موقعی که ناراحت میشم میرم هشتو نابود میکنم به خاطر کار یا حرفی که زده و منو ناراحت کرده .

اما این یکیو نمیتونم... .

داره مثه خوره فکرمو میخوره و میره جلو .

احساس میکنم با شرایط الان بی تفاوتی بهترین واکنشه .

به خاطر دماغمم ناراحتم ولی دوستم میگه ورمه میخوابه .

نظرات 2 + ارسال نظر
صحرا 1396/12/10 ساعت 17:14 http://sahra95.blogsky.con

نمیدونم چه بلایی سر خودت اوردی که حتی دماغتم عمل کردی. ولی دوستت راست میگه ورم بینی میخوابه. به اصطلاح رفقا کم کم جا میفته :)) نگران نباش. نمیدونم هشت شوخی کرده یا نه ولی من اگه بودم با یه مشت دماغشو پایین می اوردم :/ نمیخوام فاز منفی باشم ولی هفت جان یه فکر جدی واسه رابطه تون بکنی بد نیست. حجم فشار و استرسی که تحمل میکنی از پا میندازدت ها.

trane fn 1396/12/11 ساعت 13:23

بینی که میشه درستش کرد ولی حرف جناب هشت حتی به شوخی گناه نابخشودنی بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد