هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

امیدِ جان

دوس دختر اُمید جان پیام داد :))

زنگ زدم باهاش بحرفم کلی گریه کرد دختره دیوانه :/ 

گفتم من اصلا در جریان کاراش نیستم فقط چند تا ادم معتبر بهش معرفی کردم از تجربیاتشون استفاده کنه همین !

اصلا شاید امید جان :)) پشیمون شده باشه یا نرفته باشه دنبالش.

کلی قسم و آیه خوردم باور کرد :/

واقعا دویست و پنجاه گرم گوشت باعث میشه به رفیق گرمابه  و گلستانتون شک کنید ؟! :/ 

بابا این دو تا روابطشون جوریه که خیلی همو میخوان ولی اگه یکی ازشون بپرسه چه نسبتی دارید ؟! پسره میگه دوستیم دختره میگه نامزدیم !!

خب عزیزم چرا اینقدر سفت و سخت دل میبندی ؟! اولش هدفتونو مشخص کنید باو ، دختره آ تی شرت که نیس .

خیلی بده واقعا :(

بهشم گفتم عزیز من ! این پسره میذاره میره حواستو جمع کن خر نشی بدی ، پس فردا میشی یکی مثه نادیا . نیای گریه زاری کنی .

یکم آب دهنشو قورت داد و گفت باشه :| 

سریعا هم خدافظی کردم :/ 

نظرات 2 + ارسال نظر
همایون 1397/02/05 ساعت 10:44

ایشون غلط کرد که دوست دختر شد. امیدجان شما هم غلط کرد که دوست دختر اختیار کرد. شماها زندگی ابدی آخرت رو به زندگی موقت دنیا می فروشید؟ اینقدر راحت از خلاف شرع حرف می زنید. این بی حرمتی به خداست.

فکر کنم رفته داده... اینکه سریع خداحافظی کرده هم ترسیده اعتراف کنه
امان از دخترا... ای خداااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد