هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

نمایشگاه بین المللی کتاب

آیا شما امسال به نمایشگاه کتاب می روید ؟ 


به نظرتون شهر آفتاب بهتر بود یا مصلا ؟

نظرات 10 + ارسال نظر

قطعا مصلی...شهرافتاب خییییییییلی دور بود اصلا اونهمه وقتی که میذاشتی تا برسی به اونجا و برگردی این بارو بکشونی با خودت تا تهران دوباره واقعا مصیبت بود!!

اره دور بود ولی واقعا شهر افتاب محیط دلباز تر و جذاب تری داشت .

نبکا 1397/02/12 ساعت 16:20

شهر آفتاب خیلی دور بود.من یه بار با جوجه رفتم له شدم.اماهیجان انگیز تر بود.یادش بخیر تا هقگفت سسالپیش محاااال بود نمایشگاهو از دست بدم.فقط یه سال که دستم شکسته بود نرفتم.اما این هفت سال اخیر یکی یا دو تا درمیون رفتم.امروز یه چند تا کتاب به برادرم سفارش دادم.اما امید دارم خودمم برم.

نبکا :* نبکای عزیزم :* حتما بیا امسال نمایشگاه کتاب :*

mahee 1397/02/12 ساعت 18:27

اخرین بار که رفتم دانشجو بودم!
نمیرم چون اصولا هرچی بخوام از شهرکتاب سرِ خیابونمون میگیرم. از اونا نیستم که یه لیست بلندبالا دارن و در به در دنبالشونن یا میخوان هزینشون مناسبتر باشه.

چه ربطی به هزینه مناسب داره ! تا اونجایی که ما رفتیم و دیدیم به جز غرفه های مذهبی جای دیگه تخفیف نذاشته بودن !
و من دقیقا از اون دسته از ادمام که خرید سالانه میکنم :)) و اگر کتابی بخوام الکترونیکی استفاده میکنم .

چه عجب کامنتهات باز شد
من هیچ کدوم رو نرفتم و نمیرم.همه کتاب ها رو آدم انقلاب میتونه بخره

عاشق انقلابم , کتاب های منشوری رو به قیمت های بسیار مناسب پیدا میکنی :))

احسان 1397/02/12 ساعت 19:53


مثل قضیه ورود خانوما به استادیوم شده اینجا! بعد از مدت ها آزاد شد کامنتای در بند
+قطعا مصلی بهتره. نصف روز طول می کشید بری شهرآفتاب، کلا هم تو مترو سرپا وامیستادی پدر مادرت به فنا می رفتن. اصلا خوب نبود.
مصلی همین کناره، میری و میای.

فک کنم فقط من از فضای مصلا خوشم نمیاد

Va hid 1397/02/13 ساعت 02:35 http://pitek.blog.ir

سلام

من مصلا رو ترجیح میدم!!!
ولی خب ما که تصمیم گیرنده نیستیم!!

صداقتتون تو نوشته هاتون جالبه برام!!! و جذاب!!

ولی خب واکنش همه ادمها به صداقت به یه یه نحو نیست!!! و یا شیوه و دزصداقت همیشه یه اندازه نباشه یا هرچی شبیه اون!!!

راستی علامت تعجبام مفهوم خاصی نداره!! صرفا یه عادته!!! گفتم شاید شما به شیوه نوشتاری من اشنا نباشید که خدایی نکرده سوء تفاهم نشه!!! دلتون شاد

سلام
اره خب ! به هرحال تصمیم خودشونه .
لطف دارید .
اره نحوه ی نگارشی منم به طور عجیبی با علامت تعجب عجین شده .

صحرا 1397/02/13 ساعت 16:48 http://sahra95.blogsky.com

نمایشگاه کتاب تخفیفهای خوبی واسه کتابهای کنکور داره حالا تو هر رده ای. شهر آفتاب خیلی خیلی دور بود. فکر کن دانشجویی که ماشین نداره و کلی هم خرید کرده تو اون شلوغی مترو به جه مصیبتی خودشو به خونه یا خوابگاه برسونه.

ارش 1397/02/13 ساعت 19:43

سلام هفت عزیز
بلی هفته اینده
نمایشگاه کتاب یه اتمسفر دیگه ای داره کلا نمیشه نرییییی
اصن یه چیز دیگه اس
شهر افتاب نرفتم ! ولی اونایی که رفتن میگن استخر و داغون بوده پارسال ! دورترم هس !
قیمت کتابا قربونش برم کلا بالاس
بعد میگن آمار مطالعه کمه !
احتمالا مصلا بهتر باشه دیگه ؛ هوم ؟
خودت رفتی چطور بود حال و هوای امسال ؟

ارش 1397/02/13 ساعت 21:53

کامنتارو تایید نمیکنی ؟!

شارمین 1397/02/22 ساعت 13:05

چون مصلی رو ندیده بودم نمی تونستم نظر بدم. حالا که رفتم دیدم باید بگم منم شهر آفتاب رو ترجیح میدم. هم موقعیت جغرافیاییش برای ما شهرستانیها مناسب تره هم محیط داخلیش رو بیشتر دوست داشتم

سلام شارمین جان مرسی که به حرفم گوش کردی و بیشتر برام کامنت میذاری .
مصلا از نظر صرف جویی در وقت بهتره ولی محیطشو دوس ندارم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد