هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

خرس گریزلی

انقدر خستم که خدا میدونه .

هیراد و جیم جیم عالین . جیم جیم حس زندگی رو بهت منتقل میکنه شاده و خوشحال ، مسخره بازی درمیاره . پر انرژیه .

هیراد  مغروره ، سنگینه ، خوشتیپه ، آقاست .

رفتم خرید کردم .

کاش از جیم پرسیده بودم اون روز که جیم جیم علی رو توی نمایشگاه کتاب دیده بود علی سراغی از من گرفته با نه ؟! 

انقدر علی علی کردم خواب دیدم دارم علی رو بوس میکنم :))

علی دورنما داره . مطمئنا اگر زن علی باشی متوجه میشی چه اشتباه بزرگی کردی ! دنبال بقیه س .

امروز بعد از مدت ها به خودم رسیدم و از خرس گریزلی بودن دراومدم .


نظرات 4 + ارسال نظر
Va hid 1397/02/24 ساعت 23:52 http://pitek.blog.ir

دنیای عجیبی دارید!!

چقدر واستون مهمه!!!
دلتون شاد!!

چی برام مهمه

Va hid 1397/02/25 ساعت 02:18 http://pitek.blog.ir

معلومه فرد پر تلاش و درسخونی هستید !! خب ولی نوشته هاتون تو ظاهر نشون میده یه خانم سر به هوا و بی غل و غش و اهل تفریح و.. هستید ایا این تعارض فقط تو وبتون هست یا تو دنیای واقعی هم این تعارض معلومه واسه اطرافیان و دوستان شما؟!!

درسخون هستم ینی بودم ، اینی هم که گفتید هستم ! و به نظرم تناقض نیست اینکه هم درس بخونی هم اهل تفریح باشی .

خرید تراپی یکی از راههای درمان هست...
خوب کردی به خودت رسیدی... خرید هم حالت را انشاله که بهتر کرده
کلا امیدوارم خوب باشی

خدا رو شکر

ارش 1397/02/25 ساعت 14:12

از اقای هشت چه خبر ؟!
به کجا رسیدین
امیدوارم به دل نگیری
من بر أساس نوشته مجازیت میگم و نمیخوام قضاوتت کنم اما اینکه متعهد باشی ولی تو ذهنت حتی تصورت، به علی فکر کنی جنبه جالبی نداره !
این نظر منه
چه خوب کامنتاتو تایید میکنی اکثرا :) هر روز میخونمت اما پاسخ قبلیت خیلی صریح بود ...! :/ ترجیحم سکوته .
البته فرصتم محدوده .. و جایی حرفم بیاد کامنت میزارم !
قسمت خرید و خوشگلا سیونم بسیار عالی ،
همیشه هوای خودت داشته باش خانوم جوان
شاد ، موفق و سپید بخت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد