هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

از تخماش دارش بزن

ناموسن یه بار دیگه ببینم چرت و پرت در مورد خیانت پست کردید , میام از پنج زاویه جرتون میدم . ( دو تا سوراخ گوش , دو تا هم که دماغ داره , اون یکی هم که اعم از دختر و پسر همه دارن )

خیانت ربطی به خوشگلی و زشتی نداره که , یهو میبینی طرف شبیه بوزینه س منتها خا*یه مال خوبیه یا میبینی تو همه چی تمومی و از سرش زیادی هستی آآآ اصلا بهش سری ولی خب میره سراغ یه عنتری شبیه خودش .

یا یکی رو میبینی از بدو تولد ج*نده س عاقا ! بِدی نَدی این خیانتشو میکنه کاری به کار کسی نداره .

بیخیال دیگه . 

من دور و اطرافم دوستام بودن که خیانت دیدن , اما میدونید کدومشون برد کردن ؟! اونی که نجنگید و رفت .

یکی از دوستانمون دو تا بچه کوچیک داشت به فاصله سه سال , وقتی فهمید بی معطلی وسایلشو جمع کرد و رفت .

شوهرش هیپر سکچوال بود .

شوهرش کلی منتشو کشید چند ماه هی میرفت در خونشون با باباش حرف میزد و خیلی پیگیرش شد .

بعد از رفتن دوستمون , شوهرش هر کصافت کاری ای که فکر کنی کرد , بعد از کلی دختر بازی , رفت سراغ یه خانومی که مطلقه بود و بچه نداشت باهاش ازدواج کرد و بعد از یکسال دوباره شروع کرد به خیانت کردن ! به قول یکی از بچه ها فک میکرد کل زنای دنیا رو باید بکنه تا سیر شه , بعد رابطه های وحشتناک و پرخطر زیاد داشت , جوری که بعد از یکسال واژن به کلی از بین رفته بود .

زنش هر کاری میتونست کرد هر روز ارایشگاه و دعوا و مچ گیری و عمل زیبایی و فلان و ... . آخرش طلاق گرفت و رفت . 

دوباره افتاد روی دور دختر بازی , انقدر دختر بازی کرد تا با یه دختری دوس شد که بهش نمیداد . 

عاقا دیوانه دختره شده بود , دختره میگفت بیا خواستگاری .

انقدر هدیه های گرون برای دختره میخرید , کلی بهش میرسید .

دختره راضی نمیشد بدون تعهد رابطه داشته باشه .

خلاصه بعد از دو سه سال دختره رو گرفت .

طرف انقدر پولدار بود که مامان دختره و خود دختره تا مقعد آقا رو هم پاک میکردن .

پسره هیپر سکچوال بود دیگه , دختره به کل از بین رفت . از جسم بگیر تا روح و روان .

کلی سوختگی روی بدن و واژن و دفورمیتی واژن جوری که فکر میکردی هفت هشت تا زایمان طبیعی داشته , پارگی مقعد گرید دو و سه و ... .

خیلی طول نکشید فک کنم اینم یکی دو سال شد که رابطشون تموم شد , اونم سر من :)))) 

چوندختره  اومد باهام حرف زد و مشورت کرد و دکتر پزشک قانونی خوب بهش معرفی کردم و رفت و اومد و با من در ارتباط بود که پسره فهمید و شاکی اومد در خونه و کلی حرف زد و گفت شماها باید طرف من باشید و ما با هم یه تیم هستیم و اون جدا از ماست و این حرفا ( این پسر دوست بابام میشد ) عاقو منم گرخیده بودم نکنه منو خفت کنه بکنه :)) همش میگفتم بله چشم :))

دیگه بابام گفت بیخیالش شو و ارتباطم با دختره قطع شد نفهمیدم چی شد ولی پسره تا اون لحظات اخر میرفت منت زن اولشو میکشید .

ینی مثل ملکه شان و شخصیت خودشو حفظ کرد , انقدرم خانوم بود که خدا میدونه .

درسته زندگی ها فرق داره , ولی خیانتکار جماعت ارزش وقت و فکر و نداره . 

همینجوری نوشتم اگه نفهمیدید چی شد بپرسید .


نظرات 12 + ارسال نظر
mahee 1397/05/20 ساعت 22:34

سوختگی دیگه چرا؟؟؟؟

عامو این فانتزیای سسکی پدر ملت و دراورده , سایتای خاک برسری اونم کتگوری خشن و ناجور .
حداقل برید کتگوری رمانتیک ببینید تباها :/

چه قلم با مزه ای داری
در مجموع باهات موافقم ولی گاهی هزینه ول کردن و رفتن خیلی سنگینه، آدم مجبور میشه بمونه ولی باز به نظر من جنگیدن واسه از میدون به در کردن رقیب مسخره است.

جنگیدن ینی طرف تو رو ول کرده و رفته ولی تو ولش نمیکنی :/
ببین من نمیگم چیزی که میگم درسته , ولی میگم واسه چیزی بجنگ که تو رو به خاطر یکی که رژ لبش پررنگ تر بوده ول نکرده باشه ! اون یکی دیگه رو به تو ترجیح داده ! پس ارزش قائل شدن واسه یه همچین ادمی اشتباهه .
موندن فقط باعث میشه فکر کنه چه عنی هست !

توپ120 1397/05/21 ساعت 00:20 http://top120.blogsky.com

وبت عالیه به ما هم سر بزنید. ممنون

ها

احسان 1397/05/21 ساعت 00:45

حالا یه دفعه هم اومدی جدی پست بزاری اونم با تجاوز و پارگی از 67 جهت ناموازی و هاردکور و ... همراه شد :|||

عامو زیاد نرو این سایتای خاک بر سری :/
چیزای گرم و تند و اینا هم نخور

tarane fn 1397/05/21 ساعت 01:21

من این هیپر سکچوال سرچ کردم نیومد جواب درستی یعنی چی؟

بیش فعال جنسی

حوا 1397/05/21 ساعت 08:10

کلا مشکل روح و روان داشته..... سوختگیییییی!!!!!
ولی یه چیزی بگم ها ااا
سوراخها رو اشتباه شماردی
یه بار دیگه بشمار
تازه خانمها یکی اضافه تر دارن

نخواستم بینشون تبعیض قائل شم

پریسا 1397/05/21 ساعت 09:10 http://roga2.blog.ir

اه اه مرده شور فانتزی هاشونم برد
منم موافقم که نباید بخاطر یه خائن جنگید.

والا با این نوناشون

احسان 1397/05/21 ساعت 11:30

د؟؟
اصلا به من میاد برم این جور سایتا :||
برم هم میرم سافت کور رمانتیک طوری چیزی می بینم

:)))))

سمیه 1397/05/21 ساعت 11:59

اگر کسی رو دیدید که گفت ۸مردی که خیانت می کنه حتما زنش براش کم گذاشته از طرف من وکیلید بزنید تو دهنش

سمیه 1397/05/21 ساعت 12:00

اگر کسی رو دیدید که گفت ۸مردی که خیانت می کنه حتما زنش براش کم گذاشته از طرف من وکیلید بزنید تو دهنش

نه عامو ما از این برخوردای فیزیکی با کسی نمیکنیم .
فقط اروم میرم در گوشش میگم خیالمو راحت کردی یه دو ماهی هست که منو شوهرت با همیم .

تیلوتیلو 1397/05/22 ساعت 10:43

تو چقدر بلایی
من از دستت فقط و فقط خندیدم
من خیانت دیدم... و دقیقا روش دوست شما را در پیش گرفتم
ولی بازم کسی را قضاوت نمیکنم... به نظرم به اندازه آدمهای روی زمین فکر و ایده وجود داره
ما چه میدونیم تو سر بقیه چی میگذره
ولی خدایی بعضی از این مردها دیگه شور همه چیز را در میارن

تیلوتیلو 1397/05/23 ساعت 14:02

من تازگی برای هر کی نظر میزارم بعد میرم نگاه میکنم میبینم نیست
این یعنی کلا سیستم بلاگ اسکای با من لجه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد