هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

خر درون

به رابطه های قبلیتون برنگردید حتی به عنوان دوست معمولی.

من رو برگردوند به رابطه ی قبلی ولی هیچ چیز مثل قبل نیست .

ته ته ته دلم که نه ، با تمام وجودم دوستش دارم و این خر درونمه که احساساتی شده و من نیستم .

اما همین خر درون با تمام خریتش حواسش هست که نباید مثل قبل بشه . اون مثل قبل رفتار میکنه ولی من نه .

اما از اونجایی که خره ادامه میده ولی نه مثل قبل .

خر درونتون رو کنترل کنید افسارشو سفت بچسبید و نذارید ول بچرخه واسه خودش که خریت میکنه خریت !

نظرات 2 + ارسال نظر
mahee 1396/07/03 ساعت 14:13

نه تنها هیچ وقت مثل سابق نمیشه که گاهی دلت میخواد نباشه حتا اگه خیلی دوسش داشته باشی.

شهرزاد 1396/07/03 ساعت 17:22 http://Sh9.blogsky.com

کلاً از اول برنگردیم آسونتره تا‌ کنترل کردن خر درون :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد