هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

ناموسن گرسنمه :/ 

اومدم ادای باکلاسا رو دربیارم ساعت هفت و نیم شام خوردم :/

نظرات 3 + ارسال نظر
پریسا 1396/07/21 ساعت 00:17

کدوم مهدی کدوم حامد؟
بگو تا بگم

پریسا 1396/07/21 ساعت 11:13

چطوری فهمیدن؟
آره همون حامد. برای توام کامنت میزاشت؟ رفته بودی وبش؟
من یه ترجمه داشتم توی وبمم نوشتم دقت ندارم کی آشنا داره ۱۲ ساعته برام انجام بده هزینه شم میدم تقریبا ۵۰ صفحه بود اون گفت من میشناسم شماره ش رو داد و من باهاش هماهنگ کردم ۳۵۰ تومنم دادم. بعد نگو شماره منو سیو کرده بوده (شانس اوردم شماره اصلیم نبود و یه شماره از برادرم بود) بعد همسر زنگ زد و خودشو معرفی کرد دوتا هم بچه داره گفت کارش همینه به همه میگه مجرده یه خواهر داره در صورتی که ۷ تا بچه بودن پدرش شغلش ازاد بود بعد به همه میگفت سرهنگ بوده و..... خانومش طفلک اشک میریخت میگفت من فکر کردم به شما هم قول و قرار عاشقانه گذاشته کلی معدرت خواست منم ادرس وبلاگش رو دادم بهش.
خدایی یه بارم مزاحم تلفنی برادرم نشده بود اما جوابشو تو وبلاگم دیگه ندادم.
مرد اینقدر کثیف تازه همسرش میگفت ۴ سال همو میخواستیم.
۷ مین تمام این حرفا و این کامنت بین خودم و خودت بمونه ها.
به کسی نگی. اعتماد کردم بهتا.

پریسا 1396/07/21 ساعت 13:57

مرسی عزیزم.
صد در صد همینطوره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد