هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

عر عر

امروز داشتم برمیگشتم ، با یه نیسان آبی شاخ به شاخ شدم متاسفانه !! بوق زدم براش و رد شدم .

اقا تا کوه قاف این دنبال ما اومد که بگه چرا بوق زدی !

اومده کنار من به عر عر کردن که چه وضعشه ؟! دستتو میذاری رو بوووق ؟! منم گفتم برو گمشو بابا و سرعت گرفتم و رفتم دوباره بزرگوار با پشتکار زیاد اومد گفت شوهر گیرش نمیاد بوقشو واسه ما میزنه !!

مگه ول میکرد دیگه ؟! 

از شانس چیز خری من جلوم یه راننده ی زن بود به شدت خنگ که وسط خیابون در لاین سبقت یهو میزد رو ترمز که ببینه کجا باید بره ، این نیسانی عزیز هم اومد کنارمون گفت بیا این خنگوله زنه چرا برای این بوق نمیزنی ؟! 

و تا اخر مسیر ما به گا رفتیم تا ایشون رو دک کنیم که خدا رو شکر یه جایی مسیرش از ما جدا شد و شرش کم !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد