هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

:|||

ظهر خوابیده بودم که فلانی اومد بالای سرم انقدر حرف زد با بقیه که خدا میدونه ، منم هیچی نگفتم بهش .

خلاصه اصلا نخوابیدم همش خواب و بیدار بودم اخرشم با سر درد بلند شدم .

میگم حالا چرا انقدر فلانی بالای سر من حرف زد ، اگه من بالای سر فلانی حرف بزنم وقتی خوابه هزار بار میگی یواش تر ، بالای سرش نباش بیا بیرون از اتاق فلانی خوابه ! 

اونوقت من بیدار شدم با سردرد یه بار بهش نگفتی بالای سر دختر من حرف نزن ؟! 


پ.ن:

چرا انقدر پدر و مادر ها بی رحمن ؟! خب بچه نمیخوای چرا میزایی :( تازه خدا رحم کرده من ناخواسته نبودم وگرنه فک کنم  همراه زباله ها میذاشتنم دم در :/


نظرات 3 + ارسال نظر

سلام. با بی رحم بودن پدر و ماورها کاملا موافقم و خوشحالم که یه هم عقیده پیدا کردم

solo 1396/08/14 ساعت 00:04

خوش ب حالت
منم میخوام :|||

تیلوتیلو 1396/08/14 ساعت 09:04

عصبانی بودی بد قضاوت کردی
بزار مادر بشی... میبینی اینطوری نیست
یک تیلوی مادر نشده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد