هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

دعوا

نمیدونم وقتی دعوامون میشه چطوری باید به زورش غلبه کنم ؟

روی مبل نشسته بودیم دعوامون شد با گریه و داد و بیداد بلند شدم برم ، کتف هامو گرفت که توضیح بده من اشتباه میکنم به قدری زورش زیاده که نمیتونستم از جام حرکت کنم حتی کوچکترین تکونی هم نمیتونستم بخورم .

ولی خب پاهام ازاد بود :)) با یه لگد میتونستم کارشو بسازم اما نخواستم تا اخر عمر در حسرت بچه بمونیم .(البته ضربه باید خیلی شدید باشه تا عقیم کنه ولی خب این یه هفته کوفتم میشد باید می نشستم دم و دستگاه باد کرده ی اقا رو درستش میکردم .)

فقط جیغ میزدم ولم کن ولم کن ، اونم از ترس همسایه ها گذاشت برم . الانم توی اتاقش تنهام برای خودم دارم کتاب میخونم .

خیلی زورش زیاده خیلی راحت میتونست منو قفل کنه روی دهنم رو هم بگیره نتونم جیغ بزنم .

بدم میاد کسی به زور نگهم داره اگه اینبار وقتی عصبانیم بهم دست بزنه یه حرکت فجیحی میرم روش .

عاقا وقتی کسی عصبانیه سعی نکنید جسما مهارش کنید ، مگه تیمارستانه ؟! میدویید میاید میگیرید طرفو ؟! 


پ.ن:

چیکار میکنید اینجور مواقع ؟

نظرات 6 + ارسال نظر
تیلوتیلو 1396/08/14 ساعت 16:32

دعوا کردنت هم قشنگه

تیلوتیلو 1396/08/14 ساعت 16:33

با شرمندگی بسیار من اصلا فین ندارم
کاملا سینوس و سر و کله م سالمه
اصلا سرماخوردگی یا عفونت سینوسی ندارم
این گوش منو مسخره خودش کرده
منم یه اخلاق خیلی گندی دارم باید بمیرم بیان با برانکارد ببرنم دکتر... وگرنه دکتر برو نیستم

تیلوتیلو 1396/08/14 ساعت 16:52

تو با مزه ترین دختری هستی که من تاحالا باهاش برخورد کردم
خوش به حال اقای همسرت
چه کیفی میکنه با این دختر بامزه
نوش جونش

تیلوتیلو 1396/08/14 ساعت 17:36

زن و شوهر دعوا کنن... دیوانگان باور کنند... دو دقیقه دیگه میبینم داری گول میخوری و حسابی کیفت کوک شده ان شالله...
اصلا دعوا خوب نیستا
از آدم انرژی میگیره
تازه دعوایی که با یه بوس حل میشه که دیگه دعوا نیست
قهر را بزار کنار
لذت ببر از ثانیه ها

فرشته 1396/08/14 ساعت 18:06

خوب من یه بار زورم نرسید از ته دل گریه کردم ولم کرد نازمم کشید ولی اصولا همیشه زیر دست وپاش له میشم حالا وقت داری برو رزمی کار کن دو تابزن شل وپلش کن در هرحال زور مردا زیاده مگر به ناز بشه باهاشون راه اومداز قدرت دندونات هم غافل نشو

Tarane fn 1396/08/14 ساعت 22:43 http://serialmylife.blog.ir

منم بدم میاد کسی به زورم نگه داره خودمم به زور کسی نگه نمیدارم سعی میکنم بیشتر با طرف بحرفم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد