هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

جای خواب :(

این اولین شبیه که دعوامون کشدار شده و ما با هم قهریم همچنان ، اونم انقدر طولانی .

و اولین شبی هست که دارم فکر میکنم باید کنارش چطور بخوابم.

هرچند به یاد میارم تجربیاتی که دوستان میگفتن هیچوقت جای خوابتونو جدا نکنید .

نمیخوام اینکارو بکنم ولی اگه اون کرد چی ؟! 

همونطور که گفتم تخت یه نفرست و اگه من برم روی تخت بخوابم ممکنه اون برای خودش رختخواب پهن کنه یا اصلا نیاد توی اتاق .

یه فکری به ذهنم رسیده اونم اینکه برم سر خودمو گرم کنم با مطالعه و یا کارهای دیگه جلوی چشمش بعد اول اون بره بخوابه ببینم چیکار میکنه اگر رفت توی اتاق که اجبارا با اینکه اصلا دلم نمیخواد و خیلی مغرورم در این چیزا ، منم میرم یه جوری خودمو جا میدم روی تخت .

اگر رختخواب پهن کنه هم باز به همین منوال ...

ولی اگه روی مبل بخوابه نمیدونم چیکار کنم :( 

وای وای وای وای :( عجب هچلی :( خب مرد پاشو بیا منت کشی منم اشتی کنم بریم دیگه :( 

نظرات 1 + ارسال نظر

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت نویسنده هشتگ‌های دوست‌ داشتنی‌ای چون ''شب جمعه" و " هشتاد و پنج " و سایر هشتگ‌های حومه!
عرضم به حضورتان که لینک وبلاگ شما را از وبلاگ دیگری یافتم و سریعن خودم به این‌جا رساندم تا ابعاد قضیه را از نزدیک بررسی کنم. البته در آن وبلاگ هم درباره‌ی موضوعات بالا چیزی نوشته نبود و فقط شما را با عنوان خانم دکتر لینک کرده بودند. بر همین اساس و با حدس این موضوع که شاید دکتر زنان، زایمانی چیزی باشی مراجعت کردم!
در بدو ورودم آن‌قدر جذب نوشته‌های این‌جا شدم که دلم نیامد این‌جا را بدون تشکر از خودم که وقت با ارزشم را صرف کردم ترک نمایم. این شد که ضمن تقدیر و تشکر از زحمت‌کشان در این عرصه‌ی فرهنگی، از شما نویسندگان فعال در این حوزه خواهشمندیم که ما را بیش‌تر بخندانید که خندیدن بر هر درد بی‌درمانی دواست. و السلام علکیم و الرحمه. سید پرفسور خسته آذر ۹۶

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد