هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

آلارم گوشی

با صدای الارم گوشی بیدار نمیشه ، حتما باید بری و صداش بزنی.

منم که از این ادمام که شور همه چیو دربیارم با بوس و قرتی بازی بیدارش میکنم (نچسبم خودتونید) .

داشت یه اهنگ برای الارمش انتخاب میکرد گفت کدومو دوس داری بذارم برات ؟! :))

گفتم وا هرکدوم که خودت میخوای . 

گفت اخرش که تو باید بیدار شی الارم گوشی رو خاموش کنی بیای منو بیدار کنی :)) هر کدومو دوس داری بگو بذارم :))

گفتم نمیخواد تو الارم بذاری خودم میذارم :))



نظرات 1 + ارسال نظر
پریسا 1396/08/15 ساعت 15:53

خداروشکر که خیانت نکرده.
هفت مین جان دیدی دونفر تازه نامزد کردن چطور میچسبن بهم و بقیه چطور نگاشون میکنن؟ با صورت جمع شده
دقیقا وبت حال و هواتو منتقل میکنه و دقیقا خواننده هاتم همون مدلین
(عزیزم شوخی کردما به دل نگیری یهو خیلی هم عاشقانه هاتون خوشگلن آدم همه ش وسوسه میشه بره شوهرش رو اغفال کنه من که رفتم امشب اغفالش کنم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد