هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

فحش

اینکه فحش میدین رواله ، ولی اخه لامصبا با ذکر دلیل فحش بدید :)) 

بگید فلان و فلان و فلان که اینکارو کردی یا اینو گفتی ! 

ادم بدونه چرا فحش میخوره :))

مثلا من فهمیدم چند تا خواننده پسر دارم پست قبلی همشون اومدن یه فحشی دادن و رفتن .


* اومدم خونه ی خودمون و نوشت انقدر جات خالیه که نمیشه بدون تو اینجا موند :(

زنگ بزن ننه ت از ددر دودور بیاد که بشه تو خونه موند :|

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی 1396/08/19 ساعت 15:27

میدونی چرا بهت گفتم بیشرف دلیلش اینه
بیشرف فک کردی تو دنیا تو و اون حرومزاده ای که تو رو گرفته فقط سکس بلیدن و تو کردنت و اون کرده، میای اینجا بازتاب میدی گوه.... شک ندارم ی گوهی هستی که سگ نگات نکرده حالا این اومده داره میکندت فک کردی تو بهشتی

Trane fn 1396/08/19 ساعت 15:48

میدونید به نظر من مشکل اینجاست که اکثریت دوست دارن تو وب نویسنده خیلی مودب و کامل و باکلاس و سنگین و باشخصیت باشه و کاملا مبادی اداب باشه و هیچ کار نادرستی از نظر اون ها انجام نده و اگر هم یکی بیاد و صاف و ساده عین خقیقت بنویسه یا عین حرف هایی که تو واقعیت میگه رو بگه باهاش مخالفت میکنن سو تفاهم نشه خانوم دکتر من به شما ارادت دارم و تمام صفت های خوب بالا شامل شما میشه ولی در کل این وضع به جامعه وب حاکم هست

ارمان 1396/08/19 ساعت 18:50 http://yaaar.bligsky.com

کامنت دونی رو ببند. تا متوجه نشی خواننده مذکر هم داری
تا بدون سانسور بنویسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد