هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

خودش میدونه

خیلی بده که یه ادم رو اشتباه قضاوت کنن .

این که من یه سری از حرفا رو مینویسم و کامنت ها بازه منظورم این نیست بیاید و قضاوت کنید .

راستش اصلا کسی ازتون نپرسیده در مورد نویسنده چه فکری میکنید ! 

 

 

و صد در صد اگر من ادم مزخرف و بی شعور و کثافتی هم باشم خانوادم باید شاکی باشن نه شما که هیچ سنمی بهتون نداره .

وقتی من از جایی خوشم نیاد نمیرم یا فوقش اگرم رفتم بار اول به یارو یه چیزی میگم و میرم و دیگه پیگیرش نمیشم چون بدم میاد از اون ادم .

من از یه خانواده ی بسیار اوکی هستم ، از لحاظ زیبایی چیزی کم ندارم اگرم پستی گذاشتم در مورد ما معمولیا فلانیم پلنگا فلانن منظورم از پلنگ کسایی هستن که بیش از اندازه عمل زیبایی انجام دادن و معیار زیبایی پسر ها چنین خانوم هایی هستن .

اگر در مورد خصوصی ترین مسئله زندگیم مینویسم از رابطم از عاشقانه هام چون دوست دارم ! چون برای اولین داره دارم تجربش میکنم و همینطور هشت هم برای اولین باره چنین چیزهایی رو تجربه میکنه و برام جذابیت خودشو داره .

بی جنبم عاقا دوس دارم بنویسم ! اینجا مثل دفتر خاطراتمه چیزهای خیلی خیلی خصوصی که نمیتونم به کسی بگم ولی دوس دارم بگمشون . از خوندنشون خجالت میکشی ؟ اوکی کاملا رواله و حق داری نخون . من خودمم هیچوقت چنین چیزهایی رو نمیگم .

اصلا شاید من مشکل منتال دارم روانشناسم بهم توصیه کرده برای افزایش فضای باز ذهنم برون گرا باشم و بنویسم و بنویسم تا ناخوداگاهم ازاد بشه . شما که از چیزی خبر نداری نباید قضاوت کنی ! 

اصلا میخوام اینجا عقده هامو خالی کنم که در شخصیت اصلی من تاثیری نداشته باشه .

دوستان ! شمایی که محرم و اینجور مناسک مذهبی خودکشون میکنی ، این حرفای ناروا هم که میزنی حلالیت میخواد حواست هست دیگه ؟! و خبر جدید اینکه من قرار نیست بگذرم ازشون !

شما بگو و بباف و برای خودت برو ، ولی یه جایی سر یه پلی که میرسی ، صدای منو میشنوی که میگم خداجون همینه بگیرش نذار در بره ! و تو تقلا کن تا در بری .

اینکه میگن قضاوت نکنیم منظور همین چیزاست ! حالا برو هی سینه بزن واسه خودت بگو سین سین سین سین (حسین)



پ.ن:

ناموسن مهدی عامو نیای به خودت بگیری این پستو ! بابا کشتی ما رو از بس به خودت میگیری ! کی با شما کار داره اخه .

البته از تو هم نمیگذرم ولی خب این پست مال تو نیست !

ناموسن این اعتماد به نفس ها رو از کجا میارید فک میکنید همه  منظورشون با شماس ؟! 

نظرات 8 + ارسال نظر
nacho 1396/08/19 ساعت 16:12 http://ignacio.blogsky.com

اولین باره میخونمت.
سعی کن ناشناس بنویسی و به کسی ندی آدرس وبلاگتو.
خوشبختانه همچین آدمایی به پست من نخوردن.
گور باباشون. بنویس هرچی دوس داری. فحش بده تا دلت میخواد.

Nahid 1396/08/19 ساعت 16:46 http://rooznegareman.blogsky.com

من که مدتهاست عاشقتم. از لینکای وب تیلو جون پیدات کردم.
بنا نیست وقتی یه مطلبی رو میخونیم کااااااااملاً با همه عقاید نویسندش هم نظر باشیم. بابا ما با خواهر و برادرمونم که از تو یه شکم اومدیم بیرون و زیر دست یه پدرومادر بودیم، خیییییلی متفاوتیم به دلایل مختلف.حالا دوستان که نه نویسندگان مجازی که جای خود داره.
اصلاً کی میگه اینقدر همه جا بگردن؟!
نظر دادن راجع به پست را با عقده خالی کردن و ابراز عقیده کلی درمورد اونچه راجع به نویسنده فکر میکنن، اشتباه گرفتن.
بقول مامانم اعتقادات هرکس اونقدر خصوصیه که مثل مسواک شخصیه. پس لطفاً مسواکتونو تو حلق دیگران فرو نکنید.
درکل کااااااملاً باهات موافقم و از خوندن وبت لذت میبرم و بااجازت وبتو تو وبم لینک کرده ام. نکنه مشکلاتت بخاطر همینه!
درهرصورت عاشق خودت و نوشته هاتم، هفت جان

nb 1396/08/19 ساعت 17:25

آقا خیلی ناراحت نباش، وبلاگه درشم بازه میان میگن دیگه، اصلا همین چیزاش جذاب کرده بلاگ رو، برای ما( جماعت نمیدونم کی ها)جالبه تجربیاتت..

سلام.می دونی هر چقدرم این پستارو بنویسی و به بقیه بگی کسی ازشون نظر نخواسته اونا بازم نظر می رن. تنها راهش اینه اصلا واست مهم نباشه.

مهدی 1396/08/19 ساعت 18:38

پس غیر من بازم فحش میخوری، تو فکر اینم ی نوجوان اینا رو بخونه چه تصوری از ی دختر خانوم پزشک باخانواده داره الگوش چی میشه.......

پریسا 1396/08/19 ساعت 21:04 http://roga2.blog.ir

ای قربون تو با مشکل منتالت.
غلط کرده کسی حرفت زده. تو دنیای واقعی که باید اتو کشیده باشیم اینجا آزادیم. نخون آقا نخون.
میگم محیا بیا کامنتارو تایید کن خدایی حال میده فحشاشون رو بخونیم دور هم بخندیم.

نمیتونم بگم بی خیال چون میدونم هر چقدرم مهم نباشه ادم ار حرفای نامربوط بقیه و قضاوتهای نسنجیده ناراحت میشه
اما تهش بی خیال
تین جماعت اگر فحش ندن اموراتشون نمیگذره

تیلوتیلو 1396/08/20 ساعت 11:26

اوه اوه
چه خبره
چه عصبانی
الان من باید به خودم بگیرم ؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد