هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

حس مزخرف

یه چند باری زنگ زد یه چند باری اس داد حوصله نداشتم جواب بدم .

خونه زنگ زد گفتم بگن که کار داره نیستش یا هرچی .

اصلا حوصلشو نداشتم .

ادم وقتی حوصله نداره با کسی مکاتبه نکنه بهتر از اینه که مکاتبه کنه و دعوا شه .

فلانی اومده روی تخت من نشسته که با لپتاپم فیلم ببینه ، منم دیدم مشغوله گفتم اوکی برم چند ساعت خودمو مشغول کنم .

سه چهار ساعت بعد اومدم دیدم اولای فیلمه و گفت تازه الان اومده ببینه :/ ینی میخواستم سرشو بکوبم توی دیوار :| 

فیلمو دیده میگه فلان فیلمو که چند ماه قبل دیدی نداری ؟ 

منم چند تا پوشه ای که میدونستم نیس دنبالش گشتم و خودشم گشت و دید نیست پاشد رفت .

اصلا حوصله نداشتم . بیشتر می موند یه چیزی میگفتم بهش .

دوستم میگفت دد پول رو ببین خنده داره هار هار هار هار .

من که خوشم نیومد . فقط چند تا صحنه ی س.کسی گذاشتن که جذب کنه مخاطبو . خنده داره خنده داره کجاش خنده دار بود ؟! 

بیشتر دلم کباب شد برای پسره .

دلم برای تختم تنگ شده بود . چی بود مچاله میشدیم روی یه تخت یه نفرش :/ تازه تخت من بزرگترم هست مال خودمم هست راحت ترم هستم .در کل میخوام بگم من خوبم :/


نظرات 3 + ارسال نظر
تیلوتیلو 1396/08/20 ساعت 11:23

خوب جان عزیز... تا نری پیشش که خوب نمیشی

پریسا 1396/08/20 ساعت 12:20

اوه اوه حسابی توپت پره من سلام بدم برم.
تا دیروز که التماس میکردی تو تختش بخوابی عوضی بازی در میاریا تختم تختم تختم
میخوام بشم خواهر هشت پوستت رو بکنم والا بدبخت مادرمرده خواهر نداره تو زبونت دراز شده واسش.
خب من برم که حسابی حرصت دراومد

Nahid 1396/08/20 ساعت 12:54 http://rooznegareman.blogsky.com

بگو دلم هوای خونمونو کرده بود دیگه.
دو روز دیگه دوبارع دلتنگ خودش و اتقش و همون تخت و صداهاش میشی.
حالا ببین کی گفتماااا
ایشالا همیشه شاد و خوشبخت و سلامت باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد