هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

راهنماییم کن

میگه راهنماییم کن 

میگم شرمنده من نمیخوام مسئولیت کارایی که نمیتونی به عهده بگیری رو بندازی گردن من ! خودت تصمیم بگیر .

میگه به درک و بای .

والا بابا دفعه ی پیش هم نظرمو پرسید و گفتم بعدش همه تقصیرا رو انداخت گردنم . خوشیاش مال بقیه س دردسرا و اه و نالش مال ماست . 


* دوستم میگه کجا برم برای ترمیم ! 

میگم خاک تو سر اونی که به تو مدرک پزشکی داد .

حیف که جنس مذکر اینجا زیاده وگرنه میگفتم چرا .



نظرات 2 + ارسال نظر

حالا جالبه وقتی از چنین آدمایی نظر نخوای الکی شروع میکنن به چرت و پرت تحویل دادن
والاااا

Trane fn 1396/08/21 ساعت 01:12

خیلی جالب جواب دوستتون دادید الان که دقت کردم دیدم از این ادم ها اطرافم ولی نتونستم جلو خودم بگیرم مشورت نظر ندم چون به هر حال ژن ایرانی ژن اظهار فضل در همه ی موارده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد