هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

یه روزی میای ، بی اینکه بخوای سر راه هم قرار میگیریم دستای منو محکم میگیری

گفتم کابل آ یو ایکسمو رفتم گفتم ایراد داره و ازم پس گرفت ؟! یعنی واسه عالم و آدم گفتما واسه عااااااالم و آاااااادمممم :))

ببین من چقدر بی عرضم توی این کارا (نمیتونم برم جنسو پس بدم) این یه کار برام اینقدر جذاب بوده :)) 

حالا بدون کابل آ یو ایکس چطوری توی ماشینم موزیک بذارم :(


نظرات 2 + ارسال نظر
ارمان 1396/08/20 ساعت 19:23 http://yaaar.blogsky.com

وب شمارو روزی چن بار میبینم و از دلایل بالا رفتن آمار وب شمام اولا
وبلاگ شما هم جز معدود وبلاگایی بود که خوندم و امید و شادی رو خوشبختانه توش دیدم دوما
به قول شما ممکنه این شانس من باشه و امیدوارم اینطور باشه و اوضاع بهتر از اونی بااشه که به نظر میاد

آرمان 1396/08/20 ساعت 19:26

به نظرم انقد جذاب مینویسید که خاننده هات بیشتر از یه جمع خودمونی باشه
خوشبخت باشی و شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد