هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

درد

امروز انقدر گردنمو بد گرفتم درد میکنه :( خوابم میاد ولی از درد خوابمم یادم رفته .

یکی از پرستارا عمل دیسک گردن انجام داده بود و کلار هارد گردن بسته بود تمام کارهاش تحت تاثیر قرار گرفته بود . تی وی دیدنش ،  پرونده نویسیش ، با گوشی کار کردنش ، ... .

همه ی کاراش اصولی بود .

یا مثلا فردی که دیابت داره و رژیمش رژیم دیابتی چقدر سالم تر از بقیه زندگی میکنه .

خب حتما باید به دردی مبتلا بشیم تا رعایت کنیم ؟! مثلا من فکر عمل دیسک گردن که میاد سراغم مثل ادم با گردنم رفتار میکنم.



**چرا ادم ها فکر میکنن وقتی بهشون میگی یه کاری رو نکنن  اگر انجامش بدن جذاب ترن ؟!

وای وای گوله نمک :/ 

بیایید گوله نمک بودنو بذاریم کنار و یکم به فکر اطرافیانمون باشیم که از دستمون یبوست گرفتن ! 


نظرات 1 + ارسال نظر
Trane fn 1396/08/21 ساعت 01:19

کلا من که فکر میکنم تا تو سختی نیفتم قدر چیزی که دارم نمیدونم همین قدر ادم نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد