هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

آدمیت

میگه من نمیفهمم تو چرا انقدر گند اخلاقی باهام ؟ 

میگم همینه که هست

میگه اینم نمیفهمم با این گند اخلاقیت چطوری من هنوز میخوامت

میگم دافعه ی زیاد باعث جاذبه میشه 

چیزی نمیگه هنوز درگیر لایه های زیرین سوالشه .


*

میگه دلم برات تنگ شده :(

میگم مطمئنی دلت برای من تنگ شده نه چیز دیگه ؟! 

میگه خیلی بیشعوری ناراحت شدم

میگم بای .

*


میگه ناهار چی خوردی 

میگم فلان 

میگه نوش منم چیزی نخوردم 

میگم اوهوم 

*


میگه کی میای پیشم

میگم تا دو سه هفته وقتم پره .

میگه کاش جلسات اول در مورد مشکلات کاریت صحبت میکردیم (یه جورایی تهدید امیز حرف میزنه که ینی بریم طلاق بگیریم)

گفتم من زیاد گفتم تو نشنیدی 

گفت اوکی

*


ب.ر.ن:

وقتی دلتنگ یا عصبانی میشید با رابطه حلش نکنید ، اثرات روحی روانی بدی داره ، یه چیزی مثل تجاوز .

یهو یادم افتاد گفتم بگم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد