هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

امان از این تند رو ها

یه بنر زدن ماهواره ی همسایه ی خودتونو لو بدید ستاپ باکس هدیه بگیرید :/

رواج ادم فروشی توی مملکت اسلامی !!

یا مثلا یه تلتکست یه گروه تشکیل داده بودن برای دختر ها و پسر های نوجوان ، بعد تشویق میکرد که اگر دوس پسر یا دوس دختر داشتید برید به خانواده هاتون بگید و بعد توبه کنید از این کار و سعی کنید اعتماد خانوادتونو جلب کنید .

دوست عزیز ! منباخ ! در همون دین اسلامتون اعتراف به گناه یه گناه کبیرست . داری اشتباه میزنی داداچ .

دیگه هرچی از این جماعت بگم کم گفتم ! افراط در هر چیزی که باشه مغز انسانو از کار میندازه . 

یا مثلا بریم دوس پسر فلانی رو به خانوادش لو بدیم ! از نظر دینتون شما حق بردن ابروی کسی رو ندارید فقط میتونید امر به معروف و نهی از منکر کنید اون فرد رو و بردن ابروی کسی درست نیست .

نظرات 3 + ارسال نظر
*آوا* 1396/08/21 ساعت 22:58

خوشحالم کشفت کردم

پریسا 1396/08/22 ساعت 07:29 http://roga2.blog.ir

من توی محل کارم زیاد دارم از این افراد.
خوبی؟
چه خبر
من که بیمارستانم. به ما نیومده باهم خوب باشیم بنده خدا همسر فکر کنم فکرش مشغول من بوده خورده زمین پاش شکسته
از دیروز پوستم کنده شده محیا.

تیلوتیلو 1396/08/22 ساعت 08:50

اینقدر بدم میاد از این کارهایی که به اسم دین حال همه را بهم میزنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد