هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

از سنت خجالت بکش مرد

پیام دادم پول بریز به حسابم 

نوشت ببخشید شما ؟! 

اصلا توقع نداشتم اینجوری جواب بده ، خیلی برام سخت بود این پیام رو بدم بهش :( چقدر من جلوش کوتاه میام !! کاش به حرف دوستم گوش نداده بودم و این پیام رو نمیفرستادم .

منم نوشتم : اشتباه دادم .



* صد ریخته به حسابم انتقال دادم به حساب خودش و نوشتم بابا پول ریخت (الکی) ، ناموسن این بچه بازیا چیه ؟! بدم میاد از این کارای بچه گونه !! بابا هم تو سی سالته هم من دیگه سنی ازم گذشته بچه نیستم .

اخه این کارا چیه . کاش یکم فکر میکردم حداقل من بچه بازی درنمیاوردم ! 

این کارا چیه اخه . لجبازی و بچه بازی تا کی ؟! اخر اخرش تنها کسی که برامون می مونه خودمونیم . ته تهش ماییم که برای هم می مونیم نه پدر و مادر نه خواهر نه برادر ، هرکسی مشغول زندگی خودش میشه . حتی بچه های خود آدم هم میرن دنبال زندگیشون . من میشم همه کس تو ، تو هم میشی همه چیزی که دارم و سر اینکه کی دندون مصنوعیشو اشتباهی گذاشته توی لیوان اون یکی غر میزنیم .



پ.ن:

من کی گفتم خسیسه !! یا کی گفتم اصلا پول نمیده یا کارش جوریه که پول کمی دربیاره !! به خاطر دعواهای اخیرمون همچین کاری کرد و فکر کرد من احتیاج به پول ایشون دارم و میخوام آشتی کنم !! 


نظرات 3 + ارسال نظر
تیلوتیلو 1396/08/22 ساعت 17:43

حرص نخور
اما سر قضیه پول به نظرم خیلی هم نباید کوتاه بیای چون بهر حال یه وظیفه س

پریسا 1396/08/22 ساعت 19:26 http://roga2.blog.ir

سلامت باشی عزیزم.
شک داری؟ غیر از اینه؟
درد داره اما خب عملش خوب بود خداروشکر

مهدی 1396/08/25 ساعت 23:32 http://mentira.blogsky.com

عخخخخی. بگم چندساله وبلاگ کسی رو باز نکردم و بعد چند سال عشقی اومدم بلاگ اسکای رو چک کردم.

چه دلِ پُری داری. خدا بخیر کنه بعضی مردها و پسرها آبرو ماهارم بردن با بعضی اخلاقای چیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد