هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

خواهرشوهر

امشب برای شام خونه ی خواهرشوهرِ جان دعوت داشتیم .

و چقدر این دختر دوست داشتنی و خوب و مهربونه . اصلا انگار هیچ صفت بدی نداره .

یکی از فوق العاده ترین زوج ها هم هستن من عاشقشونم .

یه مانتوی کوتاهی پوشیده بودن که اونجایی که باید دکمه میداشت دکمه نداشت و یکم بیشتر از خیلی پیدا بود و شوهرش یک لحظه رفت کنارش پنج ثانیه هم نشد یه چیزی بهش گفت و اومد .

رفت مانتوشو عوض کرد و اومد :) عزیز دلم چقدر این زن و شوهر با فهم با شعور با کلاس و نفسن . 

شوهرش هم خیلی اروم و آقاست از اینایی که هیچوقت بلندی صداشون رو نمیشنوی و اهل مطالعه هستن .

با هشت اشتی کردیم خلاصش : هشت خیلی سعی کرد سر بحثو باز کنه بعد من اینجوریم که دوس دارم بیاد بگه معذرت میخوام ولی نمیگه .

بعد یهو گفت وقتی این همه دارم میام طرفت باهات حرف میزنم  ینی منت کشی ینی ببخشید دیگه :)  البته گفت قبول دارم کارم زشت بوده .

بعد پرسید آشتی ؟! منم گفتم آشتی ^_^

نظرات 4 + ارسال نظر
ارمان 1396/08/23 ساعت 08:36 http://yaaar.blogsky.com

اینو فراموش نکن که
یه عروس هیچ وقت از خواهرشوهر تعریف نمیکنه
هیچ وقت

تیلوتیلو 1396/08/23 ساعت 08:58

خدا را شکر آشتی کرده
چه معنی داره قهر کردن

Nahid 1396/08/23 ساعت 09:38 http://rooznegareman.blogsky.com

ایشالا همیشه درحالت آشتی و عاشقانه باشین نه حالت نه جنگ و نه صلح.

ارمان 1396/08/23 ساعت 10:01

در نقل است که . . .
خواهر شوهر به سان مگسی است که خداوند درون شیشه عشق و حال عروس انداخته تا نکند خوشی زیر دل عروس بزند
و زندگی برایش یکنواخت شود
البته نقل های دیگری نیز در کتب دیگر ذکر شده که در فرصتی دیگر بدان خواهیم پرداخت


البته همه اینها شوخی بود
خداوتد انشالله دل هاتونو با هم مهربون کته تا زندگیتون شیرین تر شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد