هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

خود چس کنی مکرر

خیلی میخوره تو ذوقم وقتی فیلم دانلود میکنم ولی هنوز ترجمه نشده :( 

انگلیسی بعضی از فیلم ها روانه میشه فهمید ولی بعضی هاش نه.

*

میگه امشب بیام دنبالت بریم بیرون شام بخوریم ؟! 

میگم نه !! 

میگه زیاد به من نه میگیا حواست باشه .

جا میخورم از این حرفش ! یعنی چی خب دلم نمیخواد بیام بیرون .

به تو چه ربطی داره اخه .

گفتم دلیلی نمیبینم وقتی قراره فردا ببینمت امشب بریم بیرون.

گفت اوکی و رفت . :/ 

برو بابا اینم همش بهش بر میخوره . فک کرده خونه ی ننشه ، هر چی بگه بگم چشم ! اگه تو تک پسری منم تک دخترم . والا ! 

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام شما نامزدی؟ من چند باره که دارم وبت رو میخونم. یه چیزایی فهمیدم یه چیزایی هم نه. دانشجوی پزشکی هستی؟ یه بیو کوچولو میدی. من گیج شدم اخه

Trane fn 1396/08/26 ساعت 00:01

خخخخخ چقدر بامزه درباره جناب هشت مینویسید همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد