هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

مانیک

یه قسمت از انیمیشن پارک جنوبی رو دیدم جسته گریخته میبینم بعضی وقت ها ، واضح انگلیسی صحبت میکنن و کلی متوجه میشم چی میگن .

این قسمتش در مورد کارتمن و دوس دخترش بود که دوس  دخترش از حرف مردم و دوستاش خسته میشه و یکی از دوستای کارتمن هم بهش یاداوری میکنه از کارتمن خیلی سر تره و اونم با کارتمن کات میکنه و بعدا متوجه میشه اره کارتمن ادم مزخرفیه  اما اون داره قلبشو دنبال میکنه و بودن با اونه که خوشحالش میکنه .

دپرسم کرد :(

نهنگ عنبر دو رو هم دیدم ، اونم یکم دپرسم کرد .

حساس شدم فقط نقاط منفی اتفاقات رو میبینم . 

هشت میگه هیپو مانیا و هیپر دپرشنم :)) راست میگه والا !

از استادم پرسیدم گفت نه تو خود بیمار انگاری داری .

البته بیمار مانیک نمیتونه خودشو کنترل کنه ولی من در فاز پرخاش و دپرشن میتونم خودمو کنترل کنم .

پرخاش هم علت زمینه ای داره و کاش زودتر رفع بشه دیگه خسته شدم ، ظرفیتم تموم شده در ابن وضعیت بودم .

*

از اون موقع که بهش گفتم نمیام خود چس کنیشو زده به برق و زنگ نزده ، پیامم نداده :( همش گوشیمو چک میکنم الکی ، ولی خبری نیست .

*

بعد از ظهر که میخوابم ، وقتی بیدار میشم بد اخلاق میشم .

از خواب بعد از ظهر متنفرم .

*

گرسنمه :)) 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد