هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

هفت دقیقه

حاوی الفاظ رکیک

تداعی

بعضی ها چقدر چهرشون کاریزماتیکه :) 

عاقا خبر رسیده دوس پسر دوستم که بعد از هفت هشت سال با هم کات کردن (خب این پسره شرایطش شدیدا اوکازیون بود دوست منم شدیدا شرایطش اوکیه و خیلی بهم میومدن خانواده ها هم در جریان بودن البته مادر ها ) داره با یکی از دوستای دیگمون نامزد میکنه . که این یعنی فاجعه ! 

نمیتونه اتفاقی باشه چون حتما اون دوست عزیز رو با ما دیده که با هم هستیم .

نمیدونم خلاصه از وقتی دوستم شنیده داره میمیره :( 

هنوزم براش مهمه ... .

نمیدونم پسر ها میتونن بعد از هشت سال با یکی دیگه باشن یا نه ، اما شما رابطه ی خودتو تصور کن با همسرت یا با دوس پسرت یا با پارتنرت که بعد از مدت زیادی که با هم بودید بذاره و بره .

نمیدونم چرا این مسئله رو چند روزه دارم میبینم اولش که ترانه از رابطش گفت ، بعد که من یاد دوس پسرم افتادم و نوشتم ، این از دوستم و چند تا موارد دیگه .

بالاخره نباید احساسات پسر ها هم زیاد عجیب غریب و دور از واقعیت باشه و بعد از ده سال بگن اوکی عزیزم خوش گذشت من رفتم سر سفره ی عقد !! 



*البته شایان به ذکره که اگر از زاویه ی دیگه ای ببینیم اون داره با یکی از هم دانشگاهیاش ازدواج میکنه .

دختره جزو اکیپ چهار پنج نفرمون نبود اما رابطمون هم در حد سلام و احوالپرسی خشک و خالی هم نبود .

نمیشه گفت داره با یکی از دوستای صمیمیمون ازدواج میکنه .


نظرات 3 + ارسال نظر
Trane fn 1396/08/27 ساعت 20:14

سلام راستش اینکه اون پسر داره با یکی دیگه از دوستاتون نامزد میکنه خیییییلی وحشتناکه خیلی دوستتون گناه داره خیلی نامردیه حالا نامزد جدید میدونه این چند سال با دوستتون بوده باز میخواد نامزدش بشه؟ خب به نظر من اقایون وقتی وارد رابطه میشن همون اول کار میگن با خودشون ما این نمیگیریم و تکلیف با خودشون روشن میکنن ولی حرف ازدواج میزنن قول و قرار میزارن وعده میدن و حتی خانواده در جریان میزارن باور کنید حتی از خاستگاری رفتن هم نمیترسن اونم میرن بعد میپیچونن من که فکر میکنم اینجوریه به هر حال فقط امیدوارم خدا به داد دوستتون برسه طفلک داره ذوب میشه

آرمان 1396/08/27 ساعت 20:48

یکی از دلایل تشریع ازدواج با شکل خاصش همینه
تا مرد مسئولیت کارشو بپذیره و براحتی نتونه با احساس دختری بازی کنه

تیلوتیلو 1396/08/29 ساعت 10:02

اشتباه میکنه پسره
هرکسی از یه رابطه خارج میشه چه دختر باشه چه پسر باید یه مدت زمانی را به خودش و احساساتش فرصت بده
اینطوری مطمئنا داره دچار اشتباه میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد